به گزارش رکنا، در پی اعلام سرقت طلای یک زن در یکی از روستاه‌های خرمشهر به پلیس این شهرستان دستگیری متهم در درستور کار قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که زن جوان پس از سرکار رفتن همسرش 2 سارق وارد خانه وی شدند و طلاهای این زن را به سرقت برده و از محل متواری شدند. در ادامه 2 متهم در خیابان شهید منتظری آبادان در حال خوشحالی کردن بودند که پلیس به رفتارهای انها مشکوک می شود و اقدام به بازرسی بدنی آنها می کند. طلاهای سرقتی از این 2 نفر کشف می شود. پلیس در حال دستبند زدن به متهمان بود که عامل اصلی سرقت ها فرار می کند.

بنا بر گزارش رکنا، تحقیقات درخصوص متهم فرای ادامه داشت که همدست وی مکان پنهان شدن وی را لو می دهد و در اظهارتش می گوید که همدستم پس از آزادی از زندان اقدام به سرقت خودروهای مردم می کند در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم فراری خودروی یکی ازافسران پلیس را ازفرزند وی با استفاده از سلاح گرم سرقت کرده است، این متهم که چند سالی است از سوی خانواده اش طرد شده در یکی از مکان های جرم خیز آبادان شناسایی و توسط نیروهای تجسس کلانتری 15احمدآباد دستگیر شد.

متهم دربازجویهای فنی به بیش از 20 فقره انواع سرقت و زورگیری اعتراف کرد و همچنین توسط فرزند پلیسی که خودرواش توسط این فرد باسلاح گرم سرقت شده بود شناسایی شد.

متهم خودرو را پس ازسرقت به قیمت خودروی اسقاطی و بسیار ارزان می فروخت.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟