به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 30 دقیقه بامداد یکشنبه 27 مرداد امسال مردجوانی در تماس با پلیس آبادان از سرقت مسلحانه در مغازه‌اش خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پای در مغازه سوپرمارکت در منطقه ایستگاه 12 کوی بهارستان گذاشتند و با مغازه ای که جای گلوله های شلیک شده به مغازه مشخص بود روبرو شدند و تیم پلیسی پی بردند که دزدان پس از سرقت برای اینکه صاحب مغازه به تعقیب آنها نرود اقدام به تیراندازی به سمت سوپرمارکت کرده اند.

صاحب مغازه به ماموران گفت: داخل مغازه بودم و یک مشتری داشتم که ناگهان 2 جوان که صورتشان را پوشانده بودند وارد مغازه شدند و با در دست داشتن یک تفنگ کلاشینکف و تهدید به تیراندازی شروع به سرقت از مغازه کرده و حتی مشتری داخل مغازه را هم به باد کتک گرفتندو وسایل او را نیز به سرقت بردند.

وی افزود: دزدان به سرعت سوار بر خودروی پژو 405 که راننده‌اش منتظر همدستانش بود شده و برای اینکه به تعقیب آنها نرویم شروع به تیراندازی به سمت مغازه کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دزدان مسلح مغازه سوپرمارکت در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 497883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟