حجم ویدیو: 1.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، از نظر برخی افراد محیط زندگی، تنها خانه قلمداد می‌شود و آن‌ها خود را موظف می‌دادند با رعایت نظافت در خانه خود، با ریختن زباله خیابان و اماکن عمومی را کثیف کنند. مانند یک راننده بی‌فرهنگ چینی که پس از ریختن زباله در خیابان به شکلی جالب توسط یک راننده زن تنبیه شد.

این زن جوان  از آنکه این راننده در پشت چراغ قرمز چهار راه اقدام به ریختن زباله به کف خیابان کرد زباله ریخته شده را به داخل ماشین راننده خاطی بازگرداند. ویدئویی که توسط دوربین داش یکی دیگر از رانندگان تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو در حالی که زن جوان با راننده خودروی مشکی رنگ در پشت چراغ قرمز به علت ریختن زباله در خیابان بصورت لفظی درگیر شده است دیده می‌شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود زن جوان از خودرو پیاده می‌شود و با برداشتن بطری پلاستیکی از کف خیابان این راننده را تعقیب می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که راننده خودروی مشکی رنگ در پشت چراغ قرمز بعدی متوقف شده زن جوان خود را به او رسانده و از قسمت سان روف خودروی خود بطری را به داخل خودروی او پرتاب می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها اقدام زن جوان در تعهد او در حفاظت از محیط زیست را مورد ستایش قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟