به گزارش گروه حوادثی رکنا، سرگرد "سعید امیری" گفت: فردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت که در محدوده صحن مطهر در حال تردد بوده که مرد جوانی به وی نزدیک و با زور، گوشی همراهش را گرفته و سپس از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی آغاز ولی در هنگام تحقیقات پلیسی فرد دیگری نیز به کلانتری مراجعه و اظهارات مشابهی مانند شاکی اولی داشت.

وی با اشاره به اینکه شاکی ها توانسته بودند مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارند، بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع تعداد گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه ماموران موفق شدند متهم را در روز گذشته در حالی که مشغول به پرسه زنی در محدوده صحن مطهر بود، مشاهده و شناسایی کنند.

سرگرد امیری افزود: ماموران کلانتری 205 صحن مطهر موفق شدند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بررسی بیشتر تعداد یک قبضه سلاح سرد از وی کشف کنند.

کلانتر صحن مطهر گفت: متهم که در کلانتری منکر هر گونه جرم ارتکابی بود به ناچار در مواجهه حضوری با شاکی ها، لب به اعتراف گشود و جرم های ارتکابی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی در خصوص سایر جرایم مشابه ادامه دارد، عنوان کرد: متهم برای گرفتن دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟