عکس لحظه دستگیری رییس باند مخوف در اهواز / کلت کمری پلیس روی شقیقه مرد تبهکار! + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: هفته گذشته سارقان به صورت وحشیانه به یک شهروند حمله و با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت تلفن همراه وی کردند که به دنبال آن تصاویر مربوط به این صحنه زورگیری در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: شناسایی و دستگیری اعضای این باند تبهکار در دستور کار مجموعه پلیس اهواز قرار گرفت و مأموران کلانتری ۲۳ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق نفر اصلی و سرکرده این باند تبهکار را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت:در بازرسی از مخفیگاه این سارق شرور که سابقه ارتکاب به انواع سرقت،استعمال موادمخدر و نزاع نیز در پرونده وی مشهود بوده ، مقادیری اموال سرقتی، چند تیغه چاقو و قمه و همچنین موتورسیکلتی که به وسیله آن اقدام به زورگیری می‌ شد کشف شد. متهم پس از شناسایی توسط مالباختگان به ۲۰ فقره سرقت به روش زورگیری در نقاط مختلف اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به تحویل این شرور سابقه دار به مقامات قضایی و تلاش‌ برای دستگیری دیگر همدستان وی افزود: مجموعه انتظامی شهرستان اهواز به صورت شبانه‌روزی در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان و خودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟