به گزارش رکنا، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" با بیان این موضوع گفت: ماموران پلیس آگاهی از فعالیت یک باند جاعل اسناد قضائی و صدور دستور رفع توقیف خودروهای لوکس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با رصد اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند 3 نفر از عاملان اصلی این باند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

رییس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: این باند جاعل 3 نفره با درج آگهی رفع توقیف خودرو در فضای مجازی، رانندگان را شناسایی و با اخذ مبالغی اقدام به جعل حکم رفع توقیف خودرو می کردند.

سرهنگ "زراعتیان" با اشاره به اینکه در بازرسی از منازل جاعلان، ادوات جرم شامل کیس کامپیوتر، پرینتر، مهرهای جعلی، اوراق قضائی جعل شده و...کشف شد، خاطر نشان کرد: این باند در شهرستان های مرودشت، کازرون، شیراز و جهرم اقدام به جعل اوراق می کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت در پایان گفت: جاعلان بیش از 23 فقره حکم رفع توقیف جعلی خودروهایی مثل تویوتا هایلوکس، بی ام و، لندکروز، لیفان، هیوندا، ساناتا، بنز و ... را جعل و نسبت به آزادسازی آن‌ها، مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از صاحبان خودروها اقدام کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟