ناگفته های عطریانفر از عارضه غیراخلاقی نجفی

عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به مستقل آنلاین گفت: نهادهای اطلاعاتی کشور با نجفی توافق کرده بودند که پس از سازمان میراث فرهنگی وارد عرصه مدیریتی نشود، اما نجفی خلف وعده کرد.

محمد عطریانفر در گفتگویی به توافق محمدعلی نجفی با نهادهای امنیتی برای عدم پذیرش مسئولیت اشاره کرده و گفته است: آقای نجفی بعد از دوران مسئولیتش در سازمان میراث فرهنگی، باورش این بود که قرار نیست دوباره به عرصه مدیریت برگردد. بنا بر برخی روایت‌هایی که هست و اختلافاتی که وجود داشته است، بعضی‌ نهادها هم توافقی با آقای نجفی در این باره داشته‌اند و ایشان پذیرفته است که به کار علمی، آموزشی و مشاوره‌ بپردازد و وارد عرصه مدیریتی به عنوان میدان‌دار نشود.

عضو حزب گارگزاران سازندگی می گوید: ظاهرا در این مورد خلف وعده‌ای صورت گرفته است و علت آن هم این بوده است که به دلیل همین گرفتاری‌های اخیری که آقای نجفی پیدا کرده‌اند، در دوره‌های گذشته هم مقامات اطلاعاتی کشور به دلیل این عارضه غیراخلاقی، آقای نجفی را پرهیز داده بودند که وارد کار مدیریتی شود، چرا که مدیران ارشد کشور از هرگونه مسائل این چنینی باید خودشان را مبرا کنند و از این جهت خلف وعده‌ای صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 497031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟