+پوشاندن+خالکوبی+های+ستاره+تراکتورسازی+به+روشی+عجیب+_+آنتونی+استوکس+

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پس از این که پرونده تعرض اخلاقی آنتونی استوکس (مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز) به یک دختر اسکاتلندی به دادگاه کشیده شد و حکم جلب این بازیکن نیز صادر شد به غیر از ایلیدا اسکات، افراد دیگری نیز از این بازیکن در مورد تعرض اخلاقی شکایت کرده اند.

گفته می‌شود آنتونی استوکس بعد از افتادن در دام این حواشی، در شبکه‌های اجتماعی مختلف و با ۶ خط تلفنی مختلف به ایلیدا پیام زده و او را مورد فحاشی خود قرار داده است. همچنین او برای مدت زمان طولانی مادر ایلیدا را زیر نظر گرفته و در تلاش بوده که محل زندگی نامزد دومش را پیدا کند.

بر اساس گمانه زنی ها، رابطه داشتن با ایلیدا اسکات باعث شده او از همسرش جدا و از دیدن فرزندش بی نصیب شود. استوکس در دادگاه محلی اسکاتلند حاضر شده و خود شخصا به این موارد اعتراف کرده است.

ایلیدا همچنین در مورد این مزاحمت‌ها عنوان کرده بود، در پیام‌های مختلف در چندین شبکه اجتماعی استوکس قصد آزار و اذیت او را داشته و پیام‌های متعدد داده و درخواست‌های غیر معمول داشته و او را مجبور به درخواست تقاضا‌های غیر مشروعش کرده و وی اسناد جدیدی را در این رابطه به محاکم قضایی ارائه کرده است.

استوکس در ادعای خود عنوان کرده بود: وقتی با ایلیدا قرار گذاشتم او در تصور آن بود که می‌خواهم او را بربایم و این رابطه یک پاپوش بزرگ است، اما پس از آن از من بابت ارتباطمان تشکر کرد و امروز دلیل ادعاهایش را نمی‌فهمم. گفته می‌شود دادگاه بعدی وی چند روز آینده برگزار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟