عکس های لو رفته از فوتبالیست های تیم ملی ایران با دختران بی حجاب + تصاویر

به گزارش رکنا، ظاهرا در مورد حرفه ای ترین ورزشکاران نیز گاهی عنان کار از دست رفته و دست به کارهایی می زنند که اغلب برای آن ها پشیمانی در پی دارد. سال گذشته بود که مهدی رحمتی به علت منتشر شدن تصویری از او در کنار یک هوادار دختر، با مشکل روبرو شده و حتی مدتی هم از حضور در میادین محروم بود.

سلفی با دختران بد لباس

به هر ترتیب اخیرا تصاویری از ملی پوشان کشورمان در فضای مجازی منتشر شده که البته تاریخ آن به جام ملت های سال 2015 (1394) بر می گردد. فوتبالیست های تیم ملی کشورمان در حالی کنار هواداران خود به راحتی ژست گرفته اند که ظاهرا یادشان رفته هوای داغ و سوزان استرالیا بر پوشش هواداران تاثیر گذاشته و از عرف خارج کرده است.

68748674854587486574564

سلفی منشوری دختران طرفدار علیرضا حقیقی با او

علیرضا حقیقی دروازه بان ثابت تیم ملی در آن مقطع که البته طرفداران فراوانی هم به ویژه در بین دخترهای جوان پیدا کرده بود، در تصویر اول کنار یک طرفدار جوان دیده می شود. همانطور که اشاره شد، حقیقی در آن مقطع محبوبیت فراوانی در بین طرفداران پیدا کرده و حتی در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان جذاب ترین فوتبالیست از دید هواداران نیز انتخاب شده بود.

کریم انصاریفرد

گلر ذخیره تیم ملی در سرزمین کانگوروها یعنی محسن فروزان اما از همان ابتدا به عنوان یک فوتبالیست پرحاشیه شناخته می شد. کما اینکه همین چندی پیش هم به علت آن چه در برخی رسانه ها به عنوان مشارکت در فعالیت های شرط بندی عنوان می شد، در سوی کمیته اخلاق فدراسون فوتبال حاضر و به ارائه توضیح پرداخت.

محسن فروزان تیم ملی

کریم انصاریفر یا به قول خود فوتبالی ها ساوالان نیز تقریبا از بازیکنان پر سر و صدای فوتبال کشورمان به شمار می رود. انصاریفرد که تقریبا 2 سال پیش هم ازدواجش با دختر میلیاردر مشهور یونانی-آمریکایی بسیار خبر ساز شده بود، در این تصویر کنار  هوادار جوان خود دیده می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟