حجم ویدیو: 4.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش رکنا، در تعرض به حریم این پادگان و در ورود غیر قانونی به باند فرودگاه که با قصد خلع سلاح عوامل انتظامی پادگان نیروی هوایی بیشه کلاه محمود آباد انجام شد، دو نفر نیز کشته شدند.

در این درگیری "تعدادی اجیر شده و اراذل و اوباش" نیز قصد سو استفاده از موقعیت و تعرض دوباره به حریم پادگانی را داشتند که با کمک عوامل نیروی انتظامی عده‌ای از آنها دستگیر و اجازه تعدی مجدد داده نشد.

موضوع به لحاظ قانونی توسط ارتش در دست بررسی است.

توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در خصوص درگیری در محمودآباد

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تنش امروز در منطقه بیشه کلا محمودآباد اقدام سیاسی نبود و در پی اجرای حکم قضایی اتفاق افتاده بود.

او با بیان اینکه در این حادثه دو نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند، افزود: مجموعه خاطیان این حادثه شناسایی، دستگیر و به مراجع قانونی تحویل شدند.

حسن نژاد با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان و استان برگزار شد، گفت: شورای تامین این اقدام را تقبیح و با خانواده افراد داغدار و جان باخته ابراز همدردی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: شورای تامین موضوع را با جدیت پیگیری و با عوامل این واتفاق برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

او با بیان اینکه این اتفاق هیچ مساله سیاسی و زمین خواری نبود و در راستای اجرای حکم قضایی اتفاق افتاد بود ابراز امیدواری کرد با صبوری خانواده و تعمق دستگاه‌های زیربط دارند در اولین فرصت جمع بندی لازم را داشته باشیم و با عوامل آن برخورد کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟