اوایل هفته گذشته ماموران پلیس تهران در جریان سقوط عجیب و مرگبار مرد 50 ساله‌ای در منطقه نظام آباد قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در محل سقوط مرگبار مرد جوان مشاهده کردند دور کمر این مرد، شیلنگ آب کولر بسته شده است و در بررسی‌ها مشخص شد سر دیگر شیلنگ از پایه کولر باز شده است.

تحقیقات کلید زده شد و ماموران پی بردند مرد جوان یکی از دزدان سابقه‌دار و معروف به مارمولک است.

مرد صاحبخانه در این مرحله هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: دوستم برای مصرف مواد مخدر به خانه من آمده بود و زمانیکه دید کولر خانه کار نمی‌کند خواست تا به پشت بام برویم و آن را درست کنیم اما وقتی به پشت بام رفتیم متوجه شدیم که پمپ آن سوخته و نیاز به تعمیرکار است.

وی افزود: من به دنبال تعمیرکار رفتم و دوستم در پشت بام منتظر ماند اما بعد از دقایقی همسرم با من تماس گرفت و عنوان کرد دوست از پشت بام سقوط کرده است.

همسر مرد جوان نیز به ماموران گفت: داخل خانه بودیم که ناگهان دیدم یک نفر از پشت پنجره سقوط کرد و وقتی به پشت پنجره رفتم دیدم دوست شوهرم در کف خیابان افتاده است.

ماموران در این مرحله پی بردند که مرد جوان در زمان نبود دوستش قصد داشته در زمان نبود دوستش با بستن شیلنگ کولر به دور کمرش به پشت پنجره خانه دوستش برود و با شیطنت وارد خانه شود که به پایین سقوط کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟