خانواده میترا استاد رضایت ندادند! / نجفی اعدام می شود ! + آخرین خبر

به گزارش رکنا، مسعود افرازه درباره آخرین وضعیت تلاش وکلای محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران برای اخذ رضایت از اولیاء دم مرحوم میترا استاد اظهار کرد: رفت‌وآمدها در ارتباط با اخذ رضایت ادامه دارد اما فعلاً خبر ویژه‌ای نیست.

پیشتر نیز محمود حاجلویی دیگر وکیل اولیاء دم مرحوم میترا استاد، اخبار منتشرشده مبنی بر اخذ رضایت از اولیاء دم را تکذیب کرده است.

چندی پیش نیز سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل معزول نجفی در ویدئویی از اخذ رضایت خبر داده بود که مسعود استاد برادر مرحومه میترا استاد این موضوع را تکذیب کرده و گفته بود: کذب محض است؛ این آقا از روز اول به‌دنبال دشمنی با ما بود. او به‌خاطر انتشار برخی اخبار از پرونده عزل شد. عزل شدن از این پرونده برای علیزاده طباطبایی خیلی گران تمام شد و به همین دلیل سعی می‌کند خودش را بزرگ نشان دهد و این‌گونه اظهارنظر می‌کند.

هفتم خرداد امسال بود که محمد شهریاری از به‌قتل رسیدن "میترا استاد" همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران در ساختمانی مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران خبر داد.

بررسی‌ها برای شناسایی قاتل توسط مأموران قضایی و انتظامی ادامه داشت تا اینکه عصر همان روز (هفتم خرداد) نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد.

نهایتاً علی القاصی‌مهر؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست پرونده نجفی به‌اتهام قتل‌ عمد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص خبر داد.

پرونده پس از صدور کیفرخواست به مجتمع دادگاه‌های کیفری یک استان تهران ارسال و برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک به‌ریاست قاضی کشکولی ارجاع شد که شعبه دادگاه 10 روز به وکلای متهم وقت داد تا پرونده را مطالعه و در صورت وجود نقص یا ایراد اعلام کنند.

وکلای نجفی پرونده او را مورد مطالعه قرار دادند و نهایتاً قاضی کشکولی، پس از برطرف کردن نواقص و ایرادات مورد ادعای وکلای نجفی، 9 صبح روز شنبه 22 تیر، نخستین جلسه محاکمه او را برگزار کرد.

دادگاه رسیدگی به پرونده نجفی تا سه جلسه برگزار شد و نهایتاً دادگاه در حکم صادره، قتل میترا استاد توسط شهردار اسبق تهران را عمدی دانست و او را به قصاص محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟