دستگیری کلاهبردار حرفه ای با شگرد دریافت وام به شهروندان تهرانی + عکس

سرهنگ "محمد نادربیگی"  با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از پلیس آگاهی استان قم به پلیس آگاهی استان البرز مبنی برکلاهبرداری با شگرد دریافت وام ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

وی گفت : در بررسی های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و طبق اظهارات شاکی پرونده محرز شد که متهم با خودروها گران قیمت و جعل عناوین مدیرعامل شرکت ، قاضی و با حضور در بانک ها و اماکن دولتی ، سوژه های خود را که اغلب خانم ها بودند شناسایی کرده و پس از آشنایی مقدماتی ، به بهانه دریافت وام بانکی ، مبالغی برای افتتاح حساب از آن ها دریافت کرده و سپس متواری شده است .

این مقام انتظامی افزود : کارآگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام اقدامات پلیسی ، مخفیگاه متهم را در غرب استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: متهم که دارای 9 فقره سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری است در بازجویی های کارآگاهان به 13 فقره کلاهبرداری ، سرقت و تجاوز به عنف در استان های مختلف کشور به ارزش 15 میلیارد ریال با شگرد تهیه وام بانکی ، سند سازی و جعل اسناد بانکی اعتراف کرد .

سرهنگ نادربیگی به شهروندان توصیه کرد : برای دریافت وام و تسهیلات بانکی حتما به بانک ها مراجعه کنند و به اشخاصی که به ظاهر دارای تمکن مالی بوده و از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند اعتماد نکنند زیرا از این طریق امکان خسارات مادی و معنوی جبران ناپذیری در انتظار این افراد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟