به گزارش رکنا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: بی توجهی یک همکار نسبت به پرداخت بدهی معوق موجب انتقام جویی تلگرامی طلبکار با ایجاد صفحه جعلی در اینستاگرام شد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد  بیان کرد: در پی مراجعه شهروند همدانی به پلیس فتا به خاطر هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام رسیدگی این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به گفته شاکی صفحه جعلی با مشخصات و عکس وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده که حاوی مطالب و تصاویر نادرست و کذب است.

رئیس پلیس فتا همدان توضیح داد: متهم پس از راه اندازی این صفحه اقدام به ارسال پیام برای دوستان و آشنایان شاکی کرده و موجب ناراحتی و سلب آسایش از شاکی شده است.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: با پیگیری های فنی و اطلاعاتی، متهم این پرونده شناسایی و پس از دریافت حکم قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی اظهار داشت: متهم که از همکاران شاکی بود ابتدا منکر هر گونه تخلف بود اما پس از مواجهه با ادله های انکار ناپذیر به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا افزود: انگیزه متهم از انتقام جویی در فضای اینستاگرام، طلب مالی از شاکی و بی توجهی وی در پرداخت بدهی خود بوده است.

سرهنگ سرخوش نهاد تاکید کرد: انتشار اطلاعات خصوصی افراد از جمله فیلم، صوت و عکس برابر قانون عمل مجرمانه بوده و پلیس فتا با اینگونه جرائم با جدیت برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟