به گزارش رکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس راهور فاتب سرگرد نصیر ملا در خصوص این خبر اعلام کرد : در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته عوامل گشت زنی منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب حین گشت زنی از سواری سمندی که در بزرگراه حکیم شرق به غرب در حال تردد بوده استعلام بعمل می آورند ‌

سرگرد نصیرملا رییس اجراییات پلیس راهور فاتب ادامه داد: پس از استعلام از این سواری سمند مشخص شد که این خودرو دارای ۳۳/۸۹۵/۰۰۰ تومان خلافی است.

رییس اجراییات پلیس راهور فاتب ادامه داد : برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات ، این خودرو به پارکینگ منتقل گردید تا پس از سیر مراحل قانونی خودروی وی ترخیص گردد.

نصیرملا در پایان علت داشتن خلافی بالا را در برخی صورت وضعیت های خودروها ، بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم توجه به حقوق شهروندی سایر رانندگان اعلام کرد و از همشهریان خواست تا با رعایت مقررات، پلیس را در تامین ایمنی و ارتقاء انضباط ترافیک یاری نمایند.

شایان ذکر است خودروهایی که دارای صورت وضعیت بالای یک میلیون تومان می باشند بر اساس تبصره ماده ۸ توسط پلیس راهور متوقف و تا تسویه و پرداخت کامل خلافی در پارکینگ نگهداری خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟