پلیس حسین بدری اظهار کرد: در پی اعلام یک خبر مبنی بر اینکه افرادی به‌صورت باندی با استفاده از شیوه و شگردهای کاملاً حرفه‌ای در طول هفته گذشته اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به تلاش‌های ۲۴ ساعته کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با شناسایی افراد موردنظر افزود: خوشبختانه تلاش‌های مستمر کارآگاهان بی‌نتیجه نبود و محل اختفای کلاهبرداران مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه کارآگاهان درنهایت با اعزام به محل موردنظر موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۱۰ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند، یادآور شد: متهمان در بازجویی‌های به عمل‌آمده به ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۱۵ شهروند اعتراف کردند.

وی ادامه داد: متهمان با فروش مال غیر، زمین، جعل امضاء و اسناد، فروش خودرو و دریافت وجه نقد در قالب تور جهانگردی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند.

بدری در پایان با اشاره به اینکه تمام این افراد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از مردم عزیز خواست تا با هوشیاری کامل فریب اینگونه افراد را نخورده و چنانچه با این دسته افراد مواجه شدند، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟