به گزارش رکنا،  ماموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با قاضی کامران رضوانی، بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از فوت مشکوک پسر 18 ساله در یک هتل واقع در خیابان ملت دادند.

سریعا پس از این تیم تشخیص هویت صحنه در محل حضور یافتند و تحقیقات اولیه در این رابطه آغاز شد که فرد نظافتچی عنوان داشت: امروز عصر وقتی برای تمیز کردن اتاق به محل سکونت این پسر جوان مراجعه کردم متوجه شدم که او جواب نمی دهد و هرچه در زدم او پاسخی نداد تااینکه با آتش نشانی تماس گرفتیم و آنها آمدند؛ بعد از شکاندن قفل در متوجه شدیم که او فوت کرده است.

در ادامه از فردی که این جوان را پذیرش کرده بود سوال شد و او عنوان داشت: این آقا ساعت ده و نیم شب گذشته به هتل مراجعه و عنوان داشت که از ساکنان شیراز است و برای دیدن یکی از دوستانش به تهران‌ آمده است. پس از پذیرش او به اتاق خود رفت و از او خبر نداشتیم تااینکه امروز متوجه شدیم فوت کرده است و هیچ آثاری نیز مبنی بر درگیری یا خودزنی روی بدنش نبود. ما واقعا خبر نداریم که چطور او فوت شده است.

در ادامه با دستور بازپرس رضوانی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد پنهان پرونده جاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟