به گزارش رکنا، سرهنگ حسن نورآبادی در تشریح این خبر بیان داشت: حسب اطلاعات واصله مشخص شد مردی در یک خانه قدیمی مشغول به خرید و فروش گوشی های سرقتی می باشد و با شیوه و شگرد خاص خود اقدام به گم کردن رد گوشی ها می کند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس نشان از این داشت که متهم با خریداری تعداد زیادی گوشی های سرقتی اقدام به مونتاژ کردن آنها و خرید و فروش شان کرده است که با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی های قضائی ماموران وارد خانه متهم که یک ساختمان دو طبقه قدیمی در محدوده مهرآباد جنوبی بود شدند که بعد از دستگیری متهم مشخص شد این فرد تعداد سه هزار دستگاه گوشی سرقتی را در خانه خریداری کرده و در حال مونتاژ کردن آنها است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم گوشی ها را قطعه قطعه و آنها را مونتاژ کرده بود تا به این شکل کار ردیابی آنها ممکن نباشد و در ادامه این گوشی ها را به بازار های اطراف و حاشیه ای می برد و به صورت دستفروشی به فروش می رساند.

به گفته سرهنگ نورآبادی، تحقیقات در این پرونده جاری است و متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضائی معرفی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟