به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق شامل سیگار، پوشاک، دریل، موتورجوش، اسپری خوش بوکننده و سشوار در شهرستان پاوه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: این مقدار کالای قاچاق با تلاس ماموران انتظامی پاوه در ارتفاعات صعب العبور شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد.

وی افزود: در این ماموریت پلیس نودشه پس از اطلاع از فعالیت عده ای قاچاقچی در مسیرهای صعب العبور کوهستانی، به منطقه اعزام شد و قاچاقچیان با مشاهده ماموران بار قاچاق خود را رها کرده و متواری شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از بارهای قاچاقچیان، 30 هزار نخ سیگار، 4 دستگاه سنگ فرزمینی، 10 دستگاه دریل شارژی، 12 دستگاه موتور جوش، 2 هزار و 640 عدد گل تزئینی، 115 عدد اسپری خوشبو کننده، 14 دستگاه سشوار و 300 دست پوشاک زنانه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده به یک میلیارد و 600 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از مهمترین اولیویت هایی است که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟