به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 104 عباس آباد از دستگیری یک سارق اماکن و کشف انواع اموال سرقتی از مخفیگاه این فرد خبر داد.

سرهنگ محمد احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: پایان هفته گذشته بود که ماموران عملیات این کلانتری در جریان یک فقره سرقت از اماکن در محدوده خیابان شریعتی قرار گرفتند و با حضور سریع در محل که یک آموزشگاه موسیقی بود تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی سارق که هیچ گونه سرنخی از خود در محل به جا نگذاشته بود آغاز کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات جریان داشت تا اینکه روز جمعه هفته گذشته، مالک آموزشگاه دوباره به کلانتری مراجعه کرد و عنوان داشت در حال بررسی سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا بوده است که دوربین ها و لنزهای خودش را با همان مشخصات مشاهده می کند در حالیکه از سوی افرادی این اموال به فروش گذاشته شده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مالباخته با فروشنده این اموال قراری صوری ترتیب داده بود سریعا تیم عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با همراهی مالباخته به محل قرار در محدوده جنوب غربی تهران رفتند که در این مرحله سارق را شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به فرار، دستگیر کردند.

وی افزود: در ادامه با انجام هماهنگی های قضائی، ماموران وارد مخفیگاه متهم شدند که در این محل مالباخته اموال خود را شامل لنز و دوربین هایش شناسایی کرد و با کشف دیگر اموال سرقتی شامل چندین دوچرخه و دوربین و لنز های دیگر، سارق به کلانتری دلالت داده شد تا تحقیقات بیشتری در این رابطه صورت بگیرد.

این مقام انتظامی گفت: سارق در کلانتری به سرقت ارتکابی خود اعتراف کرد و همچنین عنوان داشت با دوست خود به سرقت از آموزشگاه موسیقی رفته است و قرار بود اموال را به قیمت پایین تری به فروش برساند که توسط ماموران عملیات این کلانتری بازداشت شد.

بنابراین گزارش، در خصوص این موضوع پرونده ای تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شده است.

سرهنگ احمدی در پایان با اعلام این خبر گفت: به شهروندان توصیه می شود در صورت سرقت شدن اموال شان سریعا با سامانه 110 پلیسی تماس بگیرند و واحدهای صنفی خود را به سیستم های ایمنی و هشداری ضد سرقت مجهز نمایند، درضمن با مجهز کردن واحد صنفی خود به سامانه ضد سرقت مها، پلیس در سریع ترین زمان ممکن در جریان سرقت قرار خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟