سرهنگ علی پورکاوه صبح جمعه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح عملیاتی ظفر ۴۹ در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی ظفر ۴۹ با اهدافی از جمله پاکسازی پارک‌ها و تفرج گاه‌ها، دستگیری اراذل و اوباش، شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز، مبارزه با فروشندگان مواد مخدر در سطح خرد و کلان و شناسایی و دستگیری سارقین در کاشان عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت دو روز در سطح شهرستان کاشان اجرا شد، افزود: دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار در راستای مبارزه با سرقت‌های اولویت دار و شناسایی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر نیز از دیگر اهداف طرح ظفر ۴۹ بوده که در کاشان به مرحله اجرا درآمده است.

کشف ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر آماده و دستگیری مجرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر آماده و دستگیری مجرمان خبر داد و ابراز داشت: در راستای اجرای این طرح، ۳۸۰ کیلوگرم بادام قاچاق و ۱۱ وسیله سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

وی گفت: در همین ارتباط ۲۶ سارق منزل، خودرو، اماکن خصوصی، داخل خودرو، احشام و کش روزنی به همراه چهار مال‌خر و چهار متهم قاچاق کالا دستگیر شدند.

دستگیری ۲۳ نفر به اتهام فروش و توزیع مواد مخدر

سرهنگ پورکاوه با بیان اینکه ۲۳ نفر به اتهام فروش و توزیع مواد مخدر در راستای اجرای طرح ظفر ۴۹ دستگیر شدند، گفت: با اجرای این طرح ۲۴ محکوم فراری و دو شرور دستگیر به ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: لازم به یادآوری است که اجرای طرح‌های ظفر در شهرستان کاشان همگام با استان اصفهان و سرتاسر کشور به صورت پیوسته ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟