اقدام پلید 5 مرد و یک زن در یک ساختمان تجاری در غرب تهران + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ سیف الله نوایی رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض گفت: در پی اخبار واصله مشخص شد مردی در غرب تهران قصد توزیع داروهای تقویتی غیرمجاز به شهروندان دارد و حتی در این رابطه افرادی را نیز به عنوان کارمند شرکت غیرمجازش به استخدام درآورده است.

وی ادامه داد: متهم در یک ساختمان مسکونی تجاری در یکی از محلات باغ فیض مستقر شده بود که با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات نامحسوس صحت ماجرا تایید شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با ورود ماموران به این شرکت غیرمجاز، مقدار یک میلیون و 800 عدد قرص های تقویتی قاچاق و غیر مجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، دو دستگاه بیسیم، دو گاز اشک آور، دو رشته دستبند، و اسناد و مدارک جعلی نیز کشف و ضبط شدند.

سرهنگ نوایی افزود: در محل شش متهم شامل 5 مرد و یک خانم دستگیر و همچنین یک خودروی شاسی بلند و موتور سیکلت سنگین غیرمجاز کشف و به کلانتری دلالت داده شدند.

رئیس کلانتری 140 باغ فیض به شهروندان اکیدا توصیه کرد: افراد حتما از مراکز مجاز اقدام به خرید و فروش دارو کنند و از خرید و فروش از افراد سودجو و کسانی که در کار تهیه و توزیع غیرمجاز و قاچاق علی الخصوص داروهای پروتئینی و تقویتی هستند ممانعت کنند. یکی از شگردهای این افراد فروش داروها با قیمت پایین تر از مراکز مجاز می باشد که توصیه می شود در جهت حفظ سلامتی به هیچ عنوان از مراکز غیرمجاز دارو تهیه نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟