به گزارش رکنا ، سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی قتل جوانی ۱۸ ساله به نام جمشید در ساعت ۸ صبح هشتم تیرماه سال ۸۹ در یک منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستورکارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صحنه جنایت مشخص شد مقتول پس از مشاجره لفظی با سه مرد جوان با چند ضربه چاقو مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: پس از چند روز از وقوع این جنایت ۲ نفر از متهمان را دستگیر که در بازجوئی‌های به عمل آمده ضارب که جوانی ۱۸ ساله به نام امین است را معرفی کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که دائماً محل اختفایش را در شهر‌های مختلف کشور تغییر می‌داد ادامه داشت تا اینکه دو روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر بازگشت او به شهر زاهدان بدست آمد و بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شدند و او را در اقدامی غافلگیرانه در محدوده خیابان امیرالمومنین (ع) دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم خاطرنشان کرد: متهم به قتل ۲۷ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل با انگیزه انتقام جوئی در پی اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟