بزرگترین آرزوی میترا استاد در زندگی پیش از قتل+ جزییات

میترا استاد همسر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران و وزیر آموزش و پرورش اسبق کشور هفتم خردادماه در حمام خانه خود در منطقه سعادت آباد تهران با شلیک گلوله کشته شد. محمد علی نجفی ساعاتی پس از این جنایت با معرفی خود به پلیس آگاهی تهران به قتل همسرش اعتراف کرد.

نجفی در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که این قتل در پی اختلافات شدید خانوادگی رخ داده است و به ارتباطات کاری خاص مقتوله اشاره داشت.

نجفی حتی تاکید داشت که پیش از این درگیری خونین چندین مرتبه به میترا استاد پیشنهاد جدایی و طلاق با پرداخت تمام حق و حقوق را داده است، ولی مقتوله عنوان کرده که حاضر به جدایی نیست. نجفی در دومین جلسه دادگاه بیان داشت:"هرمرتبه به میترا استاد می‌گفتم جدا شویم؛ تاکید داشتن که من شما را دوست دارم و جدا نمی‌شوم ... "

با انتشار اخبار این پرونده و بیان روحیات و فضای کاری مقتوله؛ تصور‌های مختلفی از شخصیت و اهداف میترا استاد در زندگی برای مخاطب از نوع برخورد او با خانواده؛ میزان منفعت طلبی؛ دارایی ها... شکل گرفته است. اما خانواده او در خصوص آرزو‌ها و میزان دارایی مقتوله چه می‌دانند؟

مسعود استاد برادر میترا استاد امروز قبل از شروع جلسه سوم دادرسی برروی این پرونده جنایی در خصوص اینکه بزرگترین و مهمترین آرزوی خواهرتان پیش از این قتل در زندگی چه بود گفت: بزرگترین آرزوی میترا موفقیت مهیار (پسرش) بود و همیشه می‌گفت:"دلم می‌خواهد مهیار را در بهترین دانشگاه و بر مطرح‌ترین صندلی‌های مدیریتی کشور ببینم و هرروز موفق‌تر شود و همیشه تاکید داشت که مهیار خوب درست بخواند تا بتواند مسیر بهتری برای پیشرفت خود ایجاد کند. "

مسعود استاد در مورد میزان دارایی‌هایی شخصی میترا استاد گفت: خواهرم هیچ سرمایه‌ای نداشت و هیچ سرمایه‌ای از او باقی نمانده است. هر چه از منفعت طلبی میترا گفته می‌شود حقیقت ندارد. دوست داشت پیشرفت کند و موفق باشد، ولی سرمایه‌ای از وی باقی نمانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟