نجفی در آخرین دفاع کولاک کرد! / اگر قصد قتل میترا را داشتم ردپایی از خودم نمی گذاشتم + جزییات 7 بند دفاعیات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،  نجفی بعد از قرار گرفتن در جایگاه در بیان آخرین دفاعیات خود به 7 مورد اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان گزارش کارشناس اسلحه را نمی دانستم تا اینکه در جلسه دادگاه مطلع شدم که کار کارشناسی انجام شده است و همانطور که دیدید اظهارات کارشناسان اسلحه شناسی و اظهارات من در اعترافات ابتدایی تا حالا یکسان بوده و نشانه این است که اعترافات من درست بود.

نجفی با بیان مورد دوم گفت: من وقتی وارد حمام شدم در یک شرایط پیش بینی نشده قرار گرفتم و سینه به سینه رو به روی خانم میترا استاد قرار گرفتم بعد گلوله ها به صورت غیر متعارف شلیک شد و اولین گلوله زمانی بود که دستش را گذاشت روی شانه هایم و من کمی به عقب رفتم و گلوله شلیک شد. بنابراین اگر قصد قبلی داشتم و بعد از اینکه بعد از آخرین شلیک که میترا در وان افتاد من هیچ گلوله ای شلیک نکردم بنابراین قصد شلیک از همان اول را نداشتم.

وی در بیان سومین مورد تصریح کرد: از 5 گلوله شلیک شده 4 عدد به در و دیوار برخورد کرده که این نشان از غیر متعارف بودن تیر اندازی ها دارد.

نجفی در ادامه خواستار یک تیم کارشناسی جدید در زمینه نوع اصابت گلوله به میترا استاد شد و گفت: کارشناس اسلحه می گوید، 2 نظریه درباره شلیک گلوله به همسرم وجود دارد می گوید گلوله از دست خارج شده و به وارد سینه میترا شده است و مسیر آن مایل بوده و از بدن میترا خارج نشده است در فرضیه دوم می گوید ، گلوله از بالا به پایین بوده و چون سرعتش کم بود در بدن میترا مانده است که نشان می دهد تیر کمانه کرده و از سمت در و دیوار وارد بدن شده است. از این رو می خواهم یک تیم کارشناسی مجددا این مورد را بررسی کنند.

نجفی بیان کرد: قصد کشتن میترا را نداشتم اگر قصد کشتن او را داشتم از روش های دیگر استفاده می کردم و فرد دیگری را برای کشتن میترا می فرستادم.

وی در ادامه افزود: اسلحه از سال 60 در اختیار من بوده و مجوز آن را داشتم که قاضی گفته بود سال 77 اسلحه را دادند در حالیکه 9 سال مجوز آن تمدید نشده بود زیرا من فکر می کردم هر 10 سال یکبار باید مجوز اسلحه ام تمدید شود و هیچ اطلاعی از اینکه آخرین سال مجوز آن سال 96 بوده نداشته ام و در این قضیه قصور از من بوده است.

نجفی در پایان جلسه اظهار داشت: اسلحه را دو شب قبل به صورت اتفاقی از چمدان لباس ها درآوردم در حالیکه در خانه قبلی مان با میترا اسلحه همیشه در خانه همسر اولم بود و هیچ وقت آن را در دسترس نمی گذاشتم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟