ناگفته ها از قتل خانم معاون بانک در تهران ! + جزییات گفتگو

ساعت7 صبح شنبه 29 تیر امسال مرد جوانی با پلیس تهران تماس گرفت و فاش کرد همسرش را در خانه اش واقع در بولوار مرزداران تهران کشته است.
وقتی پلیس سر رسید مرد جوان که در خانه حضور داشت به قتل همسرش اعتراف کرد و این در حالی بود که پسر 12 ساله شان نیز در خانه حضور داشت و فاش کرد پدرم پس از این که مادرم را هدف ضربات مشت قرار داد با انداختن بند کیف زنانه دور گردن مادرم دست به قتل او زد.
پسر نوجوان گفت: صبح وقتی از خواب بیدار شدم به راهروی خانه رفتم و دیدم پدرم با ضربات محکم مشت به صورت مادرم می زند و سپس بند کیف را دور گردن مادرم انداخت که مانع کار او شدم اما پدرم مرا به زور به اتاق انداخت و در را قفل کرد که توانستم با ضربات لوله جاروبرقی موفق به تخریب در اتاق خواب شوم و وقتی بیرون آمد با جسد مادرم روبه رو شدم.
گفت وگو با مرد همسرکش
مرد 46 ساله که در یک درگیری خانوادگی زنش را به قتل رسانده است پس از دستگیری می گوید اگر به همان زمان درگیری بازگردد خودش را جای همسرش خواهد کشت.
چه سالی ازدواج کردی؟
سال 79 بود که ازدواج کردیم و ابتدا هیچ مشکلی با هم نداشتیم تا این که سال 83 اختلافات مان شروع شد و این اختلافات تا سال گذشته ادامه داشت.
چرا طلاق نگرفتی؟
مهریه همسرم 350 میلیون تومان بود و حتی همسرم یک بار برای جدایی اقدام کرد که پشیمان شد.
همسرت سرکار می رفت؟
بله، کارمند بانک بود تا این که چندی قبل معاون بانک شد و همیشه درگیری کاری داشت و به زندگی اهمیت نمی داد، حتی یک بار به سفر رفتیم و قرار بود سه روز در شمال باشیم اما روز دوم همسرم به خاطر کارش خواست تا به تهران بازگردیم.
چه اختلافاتی داشتی؟
مالی و جایگاهی در خانه.
چطور؟
همسرم همیشه طوری رفتار می کرد که در خانه هم رئیس است و حتی اجازه نمی داد من با خانواده ام رفت و آمد داشته باشم اما خودش به خانه پدر و مادرم می رفت، از نظر مالی نیز 60 میلیون تومان پول خانه را من پرداخته بودم که از او خواستم یک دانگ خانه را به نام من کند که بی فایده بود. چندی قبل خواهرم و دوستانم پول زیادی به من دادند تا دلار بخرم و پول ها را به همسر دادم اما هر وقت از او خواستم تا پول ها را بازگرداند ادعا می کرد که آن پول مهریه اش است و هیچ پولی پس نمی دهد ، در شهرستان یک خانه خریدیم و بخشی از پول آن را نیز من پرداختم اما هیچ چیزی به نام من نبود.
پشیمانی؟
بله، از این که همسرم را به قتل رساندم ناراحت هستم، من هیچ وقت با زنم درگیر نشده بودم و آن روز خیلی عصبانی شدم و اگر به همان صحنه بازگردم خودم را دار می زنم.
همسرت را چطور به قتل رساندی؟
با بند کیف زنانه خفه اش کردم.
پسرت کجا بود؟
پسرم ابتدا صحنه را دید ولی در ادامه وقتی خواست مانع کارم شود او را داخل اتاق خواب زندانی کردم. بنا بر این گزارش، مرد جوان برای سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟