گزارش لحظه به لحظه سومین جلسه دادگاه نجفی + جزئیات

ساعت 12:40 دقیقه / ختم جلسه سوم دادرسی قتل میترا استاد/قاضی کشکولی: به زودی حکم نجفی صادر خواهد شد

قاضی کشکولی

قاضی کشکولی بعد از شنیدن این اظهارات ختم جلسه محاکمه نجفی را اعلام کرد و گفت در موعد قانونی حکم صادر خواهد شد.

ساعت 12:30 دقیقه /نجفی در آخرین دفاع کولاک کرد! / اگر قصد قتل میترا را داشتم ردپایی از خودم نمی گذاشتم + جزییات 7 بند دفاعیات

رکنا: قاضی کشکولی برای شنیدن دفاعیات نجفی برای آخرین بار از وی خواست تا در جایگاه قرار گیرد که نجفی به 7 مورد مهم اشاره کرد.

سومین جلسه دادگاه نجفی

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، نجفی بعد از قرار گرفتن در جایگاه در بیان آخرین دفاعیات خود به 7 مورد اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان گزارش کارشناس اسلحه را نمی دانستم تا اینکه در جلسه دادگاه مطلع شدم که کار کارشناسی انجام شده است و همانطور که دیدید اظهارات کارشناسان اسلحه شناسی و اظهارات من در اعترافات ابتدایی تا حالا یکسان بوده و نشانه این است که اعترافات من درست بود.

نجفی با بیان مورد دوم گفت: من وقتی وارد حمام شدم در یک شرایط پیش بینی نشده قرار گرفتم و سینه به سینه رو به روی خانم میترا استاد قرار گرفتم بعد گلوله ها به صورت غیر متعارف شلیک شد و اولین گلوله زمانی بود که دستش را گذاشت روی شانه هایم و من کمی به عقب رفتم و گلوله شلیک شد. بنابراین اگر قصد قبلی داشتم و بعد از اینکه بعد از آخرین شلیک که میترا در وان افتاد من هیچ گلوله ای شلیک نکردم بنابراین قصد شلیک از همان اول را نداشتم.

وی در بیان سومین مورد تصریح کرد: از 5 گلوله شلیک شده 4 عدد به در و دیوار برخورد کرده که این نشان از غیر متعارف بودن تیر اندازی ها دارد.

نجفی در ادامه خواستار یک تیم کارشناسی جدید در زمینه نوع اصابت گلوله به میترا استاد شد و گفت: کارشناس اسلحه می گوید، 2 نظریه درباره شلیک گلوله به همسرم وجود دارد می گوید گلوله از دست خارج شده و به وارد سینه میترا شده است و مسیر آن مایل بوده و از بدن میترا خارج نشده است در فرضیه دوم می گوید ، گلوله از بالا به پایین بوده و چون سرعتش کم بود در بدن میترا مانده است که نشان می دهد تیر کمانه کرده و از سمت در و دیوار وارد بدن شده است. از این رو می خواهم یک تیم کارشناسی مجددا این مورد را بررسی کنند.

نجفی بیان کرد: قصد کشتن میترا را نداشتم اگر قصد کشتن او را داشتم از روش های دیگر استفاده می کردم و فرد دیگری را برای کشتن میترا می فرستادم.

وی در ادامه افزود: اسلحه از سال 60 در اختیار من بوده و مجوز آن را داشتم که قاضی گفته بود سال 77 اسلحه را دادند در حالیکه 9 سال مجوز آن تمدید نشده بود زیرا من فکر می کردم هر 10 سال یکبار باید مجوز اسلحه ام تمدید شود و هیچ اطلاعی از اینکه آخرین سال مجوز آن سال 96 بوده نداشته ام و در این قضیه قصور از من بوده است.

نجفی در پایان جلسه اظهار داشت: اسلحه را دو شب قبل به صورت اتفاقی از چمدان لباس ها درآوردم در حالیکه در خانه قبلی مان با میترا اسلحه همیشه در خانه همسر اولم بود و هیچ وقت آن را در دسترس نمی گذاشتم.

ساعت 12:25 دقیقه /انتشار اولین فیلم از بازسازی صحنه قتل میترا استاد توسط نجفی

رکنا: بخش‌هایی از بازسازی صحنه قتل میترا استاد در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات نجفی پخش شد.

سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل «میترا استاد» همسر دوم نجفی، شهردار سابق تهران در حال برگزاری شد که بخش هایی از بازسازی صحنه قتل توسط نجفی در این جلسه پخش شد.

ساعت 12:20 دقیقه / مسعود استاد: اختلافات نجفی با خواهرم  به خاطر دخترش بود

رکنا: برادر میترا استاد علت اصلی اختلافات میان میترا و نجفی را در دادگاه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، بعد از سخنان مهیار پسر میترا استاد برادر میترا در جایگاه قرار گرفت و گفت: من شب قبل از حادثه در خانه خواهرم مهمان بودم و متوجه اختلاف و درگیری بین میترا و نجفی نشده بودم ساعت یازده و بیست دقیقه خانه شان را ترک کردم و فقط از قبل می دانستم که بخشی از اختلافات شان به خاطر دختر آقای نجفی بود.

ساعت 12:10 دقیقه / پسر میترا استاد راز دکمه های مردانه محل قتل مادرش را فاش کرد / در دادگاه نجفی صورت گرفت

رکنا: مهیار پسر میترا استاد در جایگاه قرار گرفت و به سئوالات قاضی پاسخ داد.

ساعت 11:55 دقیقه مهیار پسر میترا استاد در جایگاه قرار گرفت و گفت: وقتی وارد خانه شدم و جسد مادرم را دیدم به خاطر شوک عصبی که داستم پیراهنم را با شتاب از تنم درآوردم و دکمه های پیراهنم کنده شد و یک تی شرتی زیر پیراهنم داشتم لباس دیگری به تن نکردم و به خانواده خبر دادم.

مهیار که پیراهن را با خود به دادگاه آورده بود با نشان دادن آن گفت: پیراهنم چهارخانه سبز و سفید بود که روز حادثه همین را به تن داشتم و دکمه هایش کنده شد.

پسر میترا استاد در پاسخ به سئوال قاضی درباره در دست داشتن چاقو ادامه داد: بله چاقو در دست داشتم ولی آن را به راننده آقای نجفی تحویل دادم.

قاضی: در صحنه آن روز گفته بودی می خواهی با همین چاقو نجفی را بکشی؟

مهیار پاسخ داد: من این حرف را قبول ندارم و قصد نداشتم کسی را با آن بکشم.

قاضی مجدد پرسید وقتی در صحنه حاضر شدی گفته بودی می دانم پدرم ، مادرم را کشته است منظورت از پدر چه کسی است؟

مهیار پاسخ داد: منظورم پدرخوانده ام آقای نجفی بود.

ساعت 12:06 دقیقه /کارشناس اسلحه شناسی:تصحیح می کنم گلوله به بدن میترا استاد مستقیم شلیک نشده است !

دومین جلسه+رسیدگی+به+پرونده+قتل+میترا+استاد

کارشناس اسلحه شناسی نظریه خود در بررسی های اولیه قبل از کیفرخواست را پس گرفت.

کارشناس اسلحه شناسی: تصحیح می کنم گلوله به بدن میترا استاد مستقیم شلیک نشده است !

به گزارش خبرنگار رکنا، کارشناس بررسی صحنه قتل در دادگاه گفت : ساعت یک و نیم ظهر رفتیم محل جنایت حالت اولیه جسد به هم خورده بود. در تن پیمایی جسد ورود و خروج در کف دست داشتیم و یک ورود گلوله در سینه بود.

کارشناس اسلحه شناسی نیز گفت : من تنها کارشناس اسلحه شناسی تهران هستم. تیراندازی بی هدف بوده است. خشاب این اسلحه 15 تیر دارد. ولی احتمالا 13 تیر وجود داشته است و اسلحه 9 میلی متر بوده است اما سوراخ روی سینه 1/5 سانتی متر بوده است که نشان می دهد شلیک مستقیم نبوده است. قبلا گفتم که تیر مستقیم بوده است ولی حالا تصحیح می کنم و می گویم تیری که که به وان خورده مستقیم بوده است. استنباط می کنم تیری که به دست خورده مستقیم بوده و همان تیر به سینه اصابت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فاصله اسلحه از دست نجفی تا دست میترا بین 10 تا 30 سانتی متر بوده است با توجه به اینکه قد نجفی 167 سانتی متر است نمی توانیم دقیق فاصله را بگوییم و فاصله زیر 30 سانت بوده است.

در ادامه این کارشناس تاکید داشت که زمان تیر اندازی میترا استاد نیم خیز شده که اسلحه از سمت چپ شلیک شده و به پهلوی راست برخورد کرده است.

و نجفی در این مرحله گفت : من نسبت به این حرف اعتراض دارم چون که اگه میترا نیم خیز بود باید می افتاد زیر وان یعنی کف حمام و چون ایستاده بوده به سمت عقب رفته و داخل وان افتاد.

در ادامه کارشناس گفت: دست نجفی تو زمان وقوع قتل آزاد نبوده و میترا دست وی را گرفته بود.

کارشناس عزتی راد در تایید اظهارات نجفی گفت: نجفی کاملا نزدیک به همان اتفاقاتی که افتاده حرف زد و حرف اشتباهی را بیان نکرد و بررسی های ما با حرف های نجفی یکسان است.

کارشناس گفت: 5 پوکه کشف شده را کارشناس اسلحه و وکیل بررسی کردند. سرب گلوله تجزیه شده و آثار گچ دیوار روی آن است که نشان می دهد گلوله به جای سختی مثل دیوار برخورد کرده است. گلوله کشف شده از بدن تا حدی دفرمه است که نشان می دهد به جسم سخت برخورد کرده است.

 کارشناس اسلحه خاطر نشان کرد: به نظر من علت فوت میترا استاد متلاشی شدن عروق قلب است.

ساعت 11:25 دقیقه /انتشار اولین عکس ها از بازسازی صحنه قتل میترا استاد داخل وان! / در دادگاه نجفی صورت گرفت

رکنا:اولین عکس ها از بازسازی صحنه قتل میترا استاد داخل وان!در دادگاه نجفی انتشار یافت. عکس های بازسازی جنایت اولین بار در جلسه دادگاه انتشار یافت.

دادگاه نجفی پخش فیلم باز سازی صحنه

دادگاه نجفی پخش فیلم باز سازی صحنه

ساعت 11:14 دقیقه /نجفی در دادگاه علیه دفاعیات وکیل خود حرف زد !

رکنا: نجفی در این قسمت به دکمه هایی که از پیراهنش افتاده بود پاسخ قاضی دادگاه را داد و در خصوص درگیری های فیزیکی با میترا در شب حادثه اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، نجفی گفت: تصور می کردم 4 گلوله شلیک شده است وقتی به دادسرا رفتم به من گفتند 5 گلوله شلیک شده است همان لحظه اول که وارد شدم میترا دستش را گذاشت روی شانه ام که کمی به عقب رفتم و 3 تیر همان لحظه در کش مکش ها شلیک شد و نمی توانم دقیقا بگویم چند گلوله شلیک کرده ام.آخرین گلوله ای که شلیک شد میترا به عقب رفت و داخل وان حمام افتاد.

وی در ادامه تصریح کرد: نمی دانم میترا با دو دست مرا گرفت یا یک دست اما در درگیری و کش مکش گلوله شلیک شد و به دستش خورد.

درخصوص دکمه هایی که آقای گودرزی ایراد گرفته بود قاضی کشکولی از آقای نجفی پرسید قضیه این دکمه ها چیست؟ آیا با هم درگیری فیزیکی داشتید؟

آقای نجفی پاسخ داد : ما از زمانی که وارد این خانه شدیم هیچ در گیری فیزیکی ای با هم نداشته ایم، دکمه هایی که از پیراهنم افتاده است نمیدانم چند تا دکمه بوده که درباره آن حرف می زنید فقط این را می دانم که پیراهنی که می خواستم بعد از حادثه تنم کنم و بروم قم آستینش 2 دکمه داشت ولی از وقتی که تن کردم یک عدد بود. احساس می کنم یکی از آن ها افتاده باشد که دکمه پیراهنم سرمه ای یا مشکی بود دقیق یادم نمی آید دوتا داشت یا یک عدد دکمه. اطلاعی ندارم شاید از قبل دکمه های دیگر افتاده بود.

قاضی کشکولی: کجا اسلحه مسلح شد؟

نجفی: اسلحه از قبل مسلح شده بود و من آن را برداشتم و به حمام رفتم.

قاضی: چند گلوله شلیک شد؟ چون وکیل مدعی است 9 گلوله شلیک شده است شما بگویید؟

نجفی: گلوله اول به بالش خورد و به کابینت داخل حمام برخورد کرد. بعد میترا با دو دست مرا گرفت که اسلحه را بالا گرفتم و چند تیر شلیک شد و آخرین گلوله به میترا خورد. بعد از قتل نشستم در وان کنار جسد و احتمالا همان موقع شلوارک من خونی شد.

قاضی: تعدادی دکمه لباس در سالن اتاق پیدا شده، متعلق به کیست؟

نجفی: فقط دکمه سرآستین پیراهنم افتاده بود که با آن به قم رفتم.از تعداد دکمه ها اطلاعی ندارم.

ساعت 11:03 دقیقه /نجفی در دادگاه امروز: من فقط یک تفنگ داشتم ! / دفاعیات قسمت اول

سومین جلسه دادگاه نجفی

رکنا: نجفی در جایگاه قرار گرفت و به سئوالات قاضی کشکولی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، دقایقی قبل نجفی برای بیان دفاعیات خود پشت جایگاه قرار گرفت و در پاسخ به سئوال قاضی که پرسید شب قبل از حادثه چه کسانی در منزل تان حضور داشتند گفت: برادر میترا در خانه مان مهمان بود و ساعت ده و نیم شب منزل ما را ترک کرد و از آن زمان به بعد هیچ کس در خانه ما حضور نداشت و من و میترا و مهیار سه تایی در خانه بودیم.

قاضی کشکولی از نجفی پرسید: قتل ساعت چند اتفاق افتاد ؟

نجفی در پاسخ گفت: ساعت 8:30 مهیار را بیدار کردم که صبحانه بخورد و قرار بود که به مدرسه برود مهیار ساعت 9 خانه را ترک کرد.

در ادامه قاضی کشکولی سئوال کرد : ساعت 9:23 بود که شما زنگ زدید به راننده تان آقای آقازاده که گفته بود من همان ساعت می رسم پیش شما که این اتفاق رخ داد و نجفی این مسئله را تایید کرد.

قاضی از نجفی پرسید: اسلحه دیگری دارید که وی پاسخش منفی بود.

کشکولی در ادامه درباره تعداد فشنگ ها پرسید که نجفی پاسخ داد: فکر کنم خشاب اسلحه 13 فشنگ داشت که 5 عدد آن شلیک شد و 8 فشنگ مانده است.

ساعت 10:52 دقیقه / قاضی دادگاه نجفی: ابهاماتی وجود دارد که امروز روشن خواهد شد

قاضی کشکولی در ابتدای جلسه دادگاه ضمن اعلام رسمیت دادگاه گفت: در وقت مقرر جلسه شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور وکلای اولیای دم و احدی از اولیای دم، مهیار صفری و محمدعلی نجفی و وکلای مدافع وی با حضور نماینده دادستان، عوامل بررسی صحنه جرم، عوامل پزشکی قانونی، روانپزشکی و سایر مطلعین تشکیل است.

وی افزود: در ابتدا مقدمه‌ای در خصوص جلسه قبل و در ادامه دفاعیات آقای گودرزی را استماع خواهیم کرد و در صورت لزوم اظهارات کارشناسان بررسی صحنه جرم را خواهیم شنید.

قاضی کشکولی با بیان اینکه در ابتدا به ارزیابی ایراداتی که از سوی وکلای نجفی اعلام شده است می‌پردازیم، گفت: البته ایرادات موثر در تصمیم دادگاه مرتفع شده و ابهاماتی وجود دارد که امروز ان‌شاءالله روشن خواهد شد.

وی با اشاره به مصاحبه برخی از وکلای طرفین و یا افراد حاضر در پرونده با رسانه‌ها، اظهار کرد: پس از پایان جلسه قبل اظهاراتی از سوی وکلا و سایرین مطرح شد که این اظهارات از حیث هیئت قضایی فاقد ارزش قضایی است و بار حقوقی دارد؛ لذا اظهارنظر‌ها از سوی وکلای طرفین به افرادی که در دادرسی مداخله دارند در چارچوب موازین حقوقی باشد.

قاضی کشکولی ضمن تفهیم مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری از گودروزی وکیل متهم نجفی خواست تا برای ادامه دفاعیات خود در جایگاه قرار گیرد.

وکیل متهم نجفی ضمن قرارگیری در جایگاه و اعلام تسلیت به خانواده مقتوله و وکلای اولیای دم گفت: مطالبی که در جلسه قبل به عرض دادگاه رسید بیشتر نواقص مطروحه از ابتدا تا انتها بوده است؛ اما امروز دفاع ماهوی را به استماع می‌رسانم.

گودرزی گفت: محصول تمامی تحقیقات مقدماتی، در کیفرخواست است؛ اما در مقابل کیفرخواست چند مورد را به استحضار می‌رسانم که نشان می‌دهد کیفرخواست صادره واجد ایرادات ماهیتی است.

وکیل متهم نجفی گفت: در کیفرخواست صادره ادله اثبات جرم بزه قتل عمدی به درستی روشن و احصا نگردیده و برای اثبات به ماده ۱۶۴ قانون مجازات اسلامی استناد گردیده و وقوع بزه را از جانب موکل محرز دانسته است، این در حالی است که موکل هیچگاه طی اظهارات خود قتل عمدی را نپذیرفته و اصرار به قتل شبه عمدی دارد و باید توجه داشت که اقرار باید روشن و منجز باشد.

گودرزی مدعی شد: گواهی در پرونده وجود ندارد و اگر منظور از گواه آقای آقا زاده باشند وی در صحنه حضور نداشته، لذا از این حیث کیفرخواست صادره ناقص بوده و خلاف موازین قانونی صادر شده است.

وی اظهار کرد: دادسرا در تحلیل واقعه‌ای که رخ داده می‌توانسته است موضوع را از سه حیث و جنبه بررسی کند که مورد اول شلیک مستقیم به قفسه سینه، مورد دوم شلیک به دست و در پی آن ورود به قفسه سینه و مورد سوم اصابت گلوله به اجسام سخت و در پی آن کمانه کردن و ورود به قفسه سینه متوفی است؛ اما در کیفرخواست به این موضوع توجهی نشده است و اساسا در باب جراحت وارده به دست متوفی اتهامی وارد نبوده چنانچه اگر کمانه کرده باشد ماده‌ای که به آن استناد شده واجد ایراد خواهد بود.

وی افزود: از طرفی استناد به فیلم موجود از اشکالات کیفرخواست است؛ چراکه در این فیلم استناد شده که موکل پیش از ورود به حمام اسلحه را مسلح نموده؛ اما موکل چنین چیزی را نمی‌پذیرد. این در حالی است که در کیفرخواست به فیلم مصاحبه استناد شده است در حالی که موکل در آن مقطع زمانی در شرایط روحی مناسبی نبوده و اظهارات وی قابل استناد نیست و این مورد، محل اعتراض جدی دارد؛ چراکه در هیچ کجای پرونده موکل نگفته است که اقدام شلیک به خانم میترا استاد کرده باشد.

وکیل متهم نجفی گفت: در بند یک صفحه ۱۵ کیفرخواست استناد شده که موکل به قتل اعتراف و انگیزه اختلافات خانوادگی بوده است؛ اما موکل اینجانب هیچ گاه اقرار به قتل عمدی نکرده و سخنان وی از روز نخست تاکنون یک کلمه تغییر پیدا نکرده است.

ساعت 10:43 دقیقه نجفی در جایگاه قرار گرفت و به سئوالات قاضی کشکولی پاسخ داد

 

ساعت 10:40 دقیقه اظهارات وکیل نجفی به پایان رسید /شکل بیضی جای گلوله در بدن میترا استاد چه چیزی را ثابت می کند؟ + جزییات از دادگاه نجفی

 

حمید گودرزی در سومین جلسه دادگاه نجفی

رکنا: وکیل نجفی 2 فرضیه مهم در سومین جلسه دادرسی به قتل میترا استاد را تشریح کرد.

گودرزی در ادامه گفت که در تشخیص هویت 2 فرضیه ارائه شده است: نخست آنکه گلوله مستقیم شلیک شده و با عبور از دست به سینه برخورد کرده است دوم اینکه گلوله یا به سقف و یا به کاشی ها برخورد کرده که بعد از کمانه کردن از بالا به صورت کج وارد سینه و با عبور از قلب در پهلوی سمت چپ توقف کرده است .

وی بیان کرد: در محل قتل گفتند گلوله مستقیم شلیک شده و مدور است اولین دلیل مدور بودن جای گلوله است اما تیم پزشکی قانونی گفتند محل شلیک بیضی بوده( غیر مستقیم تیراندازی شده) است . اسلحه کالیبر 9 از آن فاصله که تیراندازی شده باید از آن طرف بدن خارج می شدکه این اتفاق نیفتاده است.

ساعت 10:28 دقیقه /4 دلیل نخست وکیل نجفی برای تبرئه از قتل عمد ! / نجفی اقرار ندارد! + جزییات

حمیدگودرزی در سومین جلسه دادگاه نجفی

به گزارش خبرنگار رکنا،  4 دلیل نخست وکیل نجفی برای تبرئه از قتل عمد در دادگاه قرائت شد.

با توجه به وقت تنفسی که در دادگاه قبلی از سوی قاضی کشکولی ارائه شده بود ، حمید گودرزی وکیل محمد علی نجفی صبح امروز در سومین جلسه پرونده قلتل میترا استاد، پشت تریبون قرار گرفته و با ارائه سه دلیل به کیفر خواست صادر شده از سوی دادگاه ایراداتی را وارد کرد که اهم آن ها به شرح زیر بود:

1. آقای نجفی از همان روز نخست اقرار به قتل داشته اما نوع قتل را غیر عمد و شلیک ها را غیر ارادی اعلام کرده اند.

2. موضوع شلیک باید از سه جنبه مورد بررسی قرار می گرفت. آیا گلوله مستقیم وارد سینه شده یا بعد از عبور از دست به سینه مقتول ورود کرده و یا اینکه بعد از برخورد با دیوار یا اشیای داخل حمام کمانه کرده و به سینه مقتول ورود کرده است.

3. فیلم استناد شده در کیفرخواست بر اساس فیلم مصاحبه آقای نجفی تاکید بر مسلح کردن اسلحه آقای نجفی داشته اند، در حالی که ایشان گفته اند که تحت فشار رسانه ها این حرف ها را زده ام و در هیج مرجعی فیلم به عنوان سند شناخته نمی شود.

4. موضوع مهم تر اینکه در هیچ جای پرونده نجفی نگفته که اقدام به شلیک مستقیم کرده است و از روز نخست تا الان در همه تحقیقات عنوان کرده وقتی وارد حمام شدم خانم استاد دستش را روش شانه ام گذاشته و همه این ها ثابت می کند که این قتل غیر عمدی بوده است.

ساعت 9:49 دقیقه / وکیل نجفی در جایگاه قرار گرفت

حمید گودرزی در سومین جلسه دادگاه نجفی

به گزارش خبرنگار رکنا، وکیل نجفی در جایگاه قرار گرفت و در سومین جلسه دادرسی به بررسی و ادامه دفاعیات موکل خود پرداخت.

ساعت 9:41 دقیقه شروع سومین جلسه دادرسی نجفی

سومین جلسه دادگاه نجفی

سومین دادگاه نجفی به طور رسمی و علنی آغاز شد

ساعت 9:29 دقیقه نجفی وارد سالن دادگاه شد

سومین جلسه دادگاه نجفی

محمد علی نجفی برای شروع سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل همسرش وارد سالن دادگاه شد.

ساعت 9:05 دقیقه/نجفی وارد دادگاه شد

سومین جلسه دادگاه نجفی

محمد علی نجفی شهردار سابق تهران برای بررسی دفاعیاتش و ادامه رسیدگی به پرونده قتل همسرش میترا استاد وارد دادگاه کیفری تهران شد.

ساعت 8:21 دقیقه /ورود وکلای نجفی به دادگاه

وکیل- نجفی

سومین جلسه دادگاه نجفی امروز در حالی برگزار می‌شود که پسر میترا استاد به همراه دایی و وکلایش اولین افرادی بودند که وارد دادگاه شدند.

سومین جلسه دادگاه نجفی

ساعت 8:26 دقیقه /وکلای نجفی منتظر حضور دختر و داماد نجفی جلوی درب دادگاه هستند

ساعت 8:39 دقیقه/ قاشی کشکولی وارد دادگاه شد

قاضی کشکولی هم اکنون وارد دادگاه شد. وکلای نجفی نیز پس از ورود قاضی وارد دادگاه شدند.

ساعت 8:51 دقیقه/ برادر میترا استاد وارد دادگاه شد

به گزارش رکنا، مسعود استاد برادر میترا استاد اولین کسی بود که وارد سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد شد.همچنین مهیار پسر میترا استاد به همراه دایی خود به دادگاه امروز آمد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، در سومین جلسه دادگاه قتل میترا استاد در روز 31 تیرماه دخترخوانده، داماد و برادر محمد علی نجفی اولین افرادی بودند که ساعت 8 و ده دقیقه در دادگاه حاضر شدند. تا به این لحظه خانواده میترا استاد و اولیای دم در دومین دادگاه حضور نیافته اند.

محمد علی نجفی شهردار سابق تهران که در یک ماجرای خانوادگی در خانه اش دست به قتل زن دومش زده بود صبح امروز به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟