دستگیری 5 قاچاقچی در بندر گناوه

به گزارش رکنا، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاقچیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی تمام مناطق استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن است.

وی از تشکیل قرارگاه مشترک مبارزه با قاچاق در بنادر استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در راستای اجرای قرارگاه مشترک مبارزه با قاچاق نیروهای مسلح استان بوشهر، حوزه دریایی استان بوشهر در عملیاتی گوناگون و با انجام رصد اطلاعاتی در بندرریگ، دیلم و گناوه مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: در انجام عملیات یاد شده محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد که در بررسی دقیق موضوع و طی هماهنگی با مقام قضایی موفق به کشف دوربین عکاسی، پایه و متعلقات دوربین مدار بسته، فیش دوربین و فیش رابط دوربین، پرژکتور ال‌ای‌دی، لامپ ال‌ای‌دی، وای‌فای دوربین و سه دستگاه متعلقات دوربین شدند.

سردار رضایی‌نژاد ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را افزون بر 16 میلیارد ریال دانست و افزود: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در گناوه طبق نظریه کارشناسان مربوطه افزون بر 16.4 میلیارد ریال برآورد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا 5 نفر متهم نیز دستگیر و یک فروند شناور توقیف که به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضایی گناوه شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر تاکید کرد: از اولویت‌های مهم این فرماندهی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از رونق تولید و کالای ایرانی مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق می‌باشد که در این راستا دریابانان از هیچ تلاشی دریغ و اغماض نمی‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟