به گزارش رکنا، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 172کیلوگرم انواع مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.

احمد طاهری گفت: در پی پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر ماموران انتظامی شهرستان خاش به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر دست یافتند.

وی افزود: در این عملیات که تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران انتظامی شهرستان خاش را پشتیبانی می کردند پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه پژو 405 در محور سراوان-خاش در حرکت بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده عوامل انتظامی به سمت آنها تیراندازی و به سرعت متواری شدند.

وی عنوان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروهای حامل مواد را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف که قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود ضمن رها کردن خودروها با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: ماموران در بازرسی از این 2 خودرو 797 کیلو و 95 گرم تریاک، 322 کیلو و 600گرم حشیش، 4 کیلوگرم هروئین، 49کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه کلاش و یک تیغه خشاب حاوی۱۸ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟