با مخابره گمشدن این 2 دختر ماموران پلیس وارد عمل شدند و یکی از ماموران در مسیر پیاده روی تا کلانتری از پرتگاهی سقوط کرد.

بعدازظهر روز یکشنبه 23 تیر امسال زن جوانی سراسیمه با حضور در کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو اعلام کرد دو دختر جوانش ساعاتی قبل به ارتفاعات روستای "ده همسین" (واقع در شمال شرق پایتخت) رفته‌اند اما دیگر از آنها خبری ندارد.

وی افزود: دخترانم زمین‌شناس هستند و برای مطالعات زمین‌شناسی به منطقه ده‌همسین رفته‌اند اما تلفن‌همراهشان را پاسخ نمی‌دهند و نگران آنها هستم.

پس از این این ادعاها، 2 مامور کلانتری با خودروی پلیس همراه با مادر این دو دختر و زنی دیگر که از اقوام آنها بود به ارتفاعات روستای "ده همسین" رفته و تلاش برای پیدا کردن این دو دختر آغاز شد.

هماهنگی‌های لازم برای یافتن این 2 خواهر نیز با تیم های هلا‌ل‌احمر صورت گرفت و جست‌وجوی ماموران از حدود ساعت 8 شب آغاز شد.

سرانجام حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه 24 تیرماه ماموران با مشاهده نور چراغ تلفن‌همراه این دو دختر، موفق به پیدا کردن آنها در ارتفاعات منطقه ده همسین شدند که در تحقیقات مشخص شد 2 دختر سرگرم تحقیق زمین شناسی بودند که با توجه به تاریک شدن هوا مسیر را گم کرده اند.

این دو دختر به دلیل ضعف جسمانی، سریعا سوار بر خودروی پلیس شدند و همراه با مادر و یکی از بستگان خود راهی کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو شدند.

مامور دیگر انتظامی نیز با توجه به تکمیل ظرفیت خودرو، با پای پیاده راهی کلانتری شد و بیش از دو ساعت برای رسیدن به ایستگاه انتظامی مستقر در روستای ده همسین راهپیمایی کرد و حتی هنگام بازگشت، از پرتگاهی با ارتفاع کم به پایین افتاد و دچار جراحت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟