خواهر مایکل جکسون مهمان پارتی شبانه بن سلمان / چک 7 رقمی هدیه یک شب طولانی

پایگاه جشنواره جهانی جده عربستان اعلام کرد، ستارگان موسیقی پاپ آمریکا از جمله جنت جکسون، فیفتی سنت و کریس براون در جشنواره جهانی جده عربستان کنسرت موسیقی عمومی اجرا کردند.

در همین حال به دنبال انتقادهای فعالان حقوق بشری و اعتراض آنها به کارنامه حقوق بشر عربستان، نیکی میناژ، خواننده آمریکایی از مشارکت در این کنسرت موسیقی منصرف شد. وی گفت: برای حمایت از حقوق زنان و همجنس‌گرایان در عربستان، در این کنسرت شرکت نکرده است.

کنسرت مذکور ۱۸ ژوئیه در تالار عبدالله الریاضی برگزار شد. در این جشنواره لیام جیمز پین، خواننده انگلیسی و استیو آئوکی، موزیسین آمریکایی نیز مشارکت داشتند.

سازمان‌های حقوق بشری از جمله موسسه حقوق بشری غیر دولتی که مقرش در نیویورک قرار دارد از هنرمندان خواسته بود در عربستان برنامه اجرا نکنند.

تور هالوورسن، رئیس این موسسه در بیانیه‌ای از حضور ستارگان موسیقی در عربستان انتقاد و اعلام کرد: متاسفانه آنها پول را به اخلاق ترجیح دادند. آنها معمولا دم از حقوق بشر می‌زنند اما به نظر می‌رسد این بار به دلیل وجود چک هفت رقمی استثنا وجود دارد!

وی گفت: پس از جنجالی که میناژ به دنبال انصرافش از رفتن به عربستان بر پا کرد، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به هر طریقی تلاش می‌کند که وضعیت را طبیعی جلوه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟