حجم ویدیو: 13.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 14 اسفند ماه سال گذشته بود که ماموران پلیس امنیت تهران در طرح دستگیری اراذل و اوباش تهران موفق شدند یکی از شرورهای خطرناک غرب تهران که حمید مشکی نام دارد را دستگیر کنند.

حمید مشکی به خبرنگار رکنا گفت: من 3 سال است که دیگر شرارت نمی‌کنم و هیچ مزاحمتی برای نوامیس مردم نکرده ام.

این شرور خطرناک ادعا کرد که راننده خودرو آژانس هواپیمایی هستم و قصد دارم ازدواج کنم و الان بخاطر یک گزارش که از سوی یک زن شاکی است دستگیر شدم، درحالیکه از ماجرا بی اطلاع هستم.

حمید در ادعاهایش عنوان کرد: سال 91 زندان بودم و وقتی یکی از دوستانم خودکشی کرد با چاقویی که از لبه های تخت زندان درست کرده بودم اقدام به خودزنی کردم و از 3 ماه قبل بخاطر اینکه می خواهم ازدواج کنم جای چاقوی بزرگ روی صورتم را عمل کردم.

این ادعا در حالی است که تحقیقات نشان از آن دارد که حمید مشکی سالها قبل برای بزرگنمایی و خطرناک نشان دادن خود، وقتی در حالت مستی بوده از یکی از دوستانش خواسته تا با چاقو روی صورت او یک خط بکشد.

در حالیکه حمید مشکی گفته بود قصد ازدواج دارد و همسرش از گذشته او خبر دارد و دیگر برای زنان مزاحمت ایجاد نمی کند چندی قبل خانواده دختر جوانی از حمید مشکی شکایت کردند.

وحشت دختر تهرانی از حمید مشکی

وحشت دختر تهرانی از همدست مخوف وحید مرادی به اندازه ای زیاد بود که می ترسید به کلانتری برود.

حمید مشکی از اراذل و اوباش و همدستان وحید مرادی بود که حتی به شلیک های پلیس اعتنایی نداشت.

چندی قبل دختری وحشت زده خود را به پلیس رساند و از یک شرور شکایت کرد.

ماموران وقتی دیدند شرور خطرناکی به نام حمید مشکی باعث وحشت دخترجوان شده است بلافاصله وارد عمل شدند و به تعقیب خودرویش پرداختند.

حمید مشکی با وجود تیراندازی پلیس گشت فرار کرد تا اینکه روز سه شنبه 25 تیرماه توسط کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا دستگیر شد.

با توجه به هماهنگی های قضایی و پلیسی حمید مشکی در اختیار ماموران کلانتری شهرک غرب قرار گرفت و این درحالی بود که دختر جوان از ترس حاضر به حضور در کلانتری نشد و پدر و مادرش پیگیر پرونده هستند.

بنا بر این گزارش، حمید مشکی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟