گرگ شب ها 78 زن و دختر را به طرز فجیعی کشت / او پلیس منحرفی بود +عکس

افسر سابق پلیس روسیه پس از آنکه به جرم قتل 22زن و دختر به حبس ابد محکوم شد، در زندان اعترافات تازه‌ای به زبان آورد و به قتل 56زن و دختر دیگر هم اعتراف کرد. اعتراف جدید او رسیدگی به پرونده جنایات وی را دوباره به جریان انداخت و یک‌سال پس از این اعترافات تازه، او برای یک‌بار دیگر به حبس ابد محکوم شد. میخائیل پاپکوف پیش از اینکه تبدیل به یک قاتل سریالی شود، سال‌ها به‌عنوان افسر در پلیس روسیه مشغول به‌کار بود و با تبهکاران و جنایتکاران مبارزه می‌کرد. در آن سال‌ها اما کسی خبر نداشت افسر خوش‌اخلاق و مهربان پلیس، یک جانی بالفطره است که همیشه در کمین نشسته تا بتواند نقشه‌های شیطانی که در سر دارد را دور از چشم همکاران و همسر و فرزندانش رقم بزند. قربانیان این مرد جنایتکار زنان و دختران بودند. او در جریان یکی از جنایاتش معلم مدرسه دخترش را ربود و پس از تجاوز وی را به قتل رساند تا هرگز اسرار جنایاتش فاش نشود؛ شگردی که در قتل‌های دیگر هم به‌کار می‌گرفت تا کسی نتواند او را شناسایی کند. این افسر پلیس که حالا مردی 58ساله است، بیشتر قربانیان خود را از بین زنان مغازه‌دار، معلم، کارگران رستوران، زنان خیابانی و... انتخاب می‌‌کرد و پس از ریختن طرح دوستی به بهانه ملاقات آنها را می‌ربود و با انتقال به مکان‌های خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و سپس به قتل می‌رساند. جنایات هولناک این مرد ادامه داشت تا اینکه در سال2015، کارآگاهان جنایی که در جریان بررسی‌ قتل‌های زنجیره‌ای به سرنخ‌هایی از عامل این جنایات دست یافته بودند، توانستند این افسر پلیس را شناسایی و او را به جرم قتل 22زن و دختر دستگیر کنند.

از آنجا که قاتل سریالی جنایات خود را شب‌ها رقم می‌زد، خیلی زود رسانه‌های روسی به او لقب «گرگینه» یا «گرگ روسی» دادند. افسر سابق پلیس در جریان بازجویی‌ها به قتل 22زن و دختر که پلیس موفق شده بود اجساد آنها را پیدا کند، اعتراف کرد و مدتی بعد پای میز محاکمه قرار گرفت. حبس‌ابد، حکمی بود که قضات دادگاه پس از محاکمه این مرد برای او درنظر گرفتند اما کسی نمی‌دانست که آمار قتل‌ها و جنایت‌های این قاتل بی‌رحم بسیار بیشتر از 22نفر است.

2سال پس از دستگیری مرد جنایتکار، درحالی‌که او در زندان به سر می‌برد، تصمیم گرفت اسراری را که در سینه پنهان کرده بود به زبان بیاورد. میخائیل می‌دانست که باید بقیه عمرش را در زندان سپری کند و برای همین یکی از مأموران زندان را صدا زد و گفت که می‌خواهد از دیگر جنایاتی که رقم زده پرده بردارد. اعترافات جدید این قاتل سریالی، نه‌تنها مأموران پلیس که مردم روسیه را هم شوکه کرد. او گفت که علاوه بر 22زن و دختری که به قتل آنها اعتراف کرده، 56زن و دختر دیگر را هم به قتل رسانده است. مرد جنایتکار مدعی شد که قتل‌ها را از سال1992، یعنی زمانی که افسر پلیس بوده، آغاز کرده است. او گفت: نخستین جنایت را وقتی انجام دادم که در نیمه‌های شب، زمانی که با لباس پلیس در حال گشتزنی بودم، زنی از من کمک خواست و سوار ماشینم شد. پس از آنکه به او تجاوز کردم، برای اینکه شناسایی نشوم، وی را به قتل رساندم و از آن به بعد قتل‌ها را ادامه دادم. من هرگز برای ارتکاب جنایت‌هایم برنامه‌ریزی نمی‌کردم. زن‌ها به‌راحتی به من اعتماد می‌کردند و سوار ماشینم می‌شدند. بعد آنها را به محلی خلوت می‌بردم و نقشه‌ام را عملی می‌کردم. من همیشه در داخل ماشینم، تبر، چوب بیس‌بال و چاقو داشتم و وقتی طعمه‌هایم را سوار می‌کردم، تصمیم می‌گرفتم که آنها را با کدام وسیله به قتل برسانم.

هر چند پلیس احتمال می‌داد که اعترافات تازه «گرگ روسی» با واقعیت منطبق نباشد اما در ادامه مرد جنایتکار نشانی‌ها و اطلاعاتی درباره رها کردن اجساد قربانیانش داد که با پیدا شدن برخی از اجساد معلوم شد وی حقیقت را می‌گوید. در این شرایط محاکمه این مرد به اتهام قتل 56زن و دختر دیگر در دادگاه برگزار شد و پس از 2سال رسیدگی و تحقیقات انجام شده، سرانجام دوشنبه گذشته رأی دادگاه صادر شد. براساس این رأی، قضات دادگاه این قاتل بی‌رحم را که حالا رکورددار تعداد قتل در بین قاتلان سریالی روسیه است، به یک‌بار حبس ابد دیگر محکوم کردند و این یعنی دیگر برای افسر سابق پلیس روسیه هیچ راه نجاتی از زندان وجود ندارد و او باید بقیه عمرش را در حبس سپری کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس قاتل روسی (2)

کدخبر: 488148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟