به گزارش رکنا، در روزهای گذشته با توجه به گزارشات مردمی، مأموران نیروی انتظامی اهر به صورت جهادی و بسیجی‌وار نقاط جرم خیز را پایش کرده و در نهایت موفق به دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای خودرو، مغازه، اموال عمومی و خانه باغ شدند.

سرهنگ قدرت آقاپور، فرمانده انتظامی افزود: سارقان به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی یادآوری کرد: رویکرد فرماندهی انتظامی اهر این است که فضای شهرستان را برای سارقان ناامن نماید و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکند.

سرهنگ آقاپور همچنین افزود: در تماس یکی از اهالی ساکن روستای حاشیه سد ستارخان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر رؤیت دستگاه خودروی سواری در داخل سد ستارخان، بلافاصله عوامل نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

ویادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و استعلامات انجام شده مشخص شد که خودروی کشف شده در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در تبریز سرقت شده بود که گزارش سرقت را به کلانتری ۱۱ تبریز اعلام کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان اینکه خوشبختانه سقوط خودرو به مخزن سد ستارخان تلفات جانی نداشت، گفت: با تلاش همکاران انتظامی و عوامل امدادی خودرو از مخزن سد ستارخان خارج و به پارکینگ منتقل شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را شماره‌گیری تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟