به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی ارجاع یک پرونده سرقت مسلحانه در یکی ازمناطق کرج به پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه دردستور کار قرارگرفت.

وی اضافه کرد: شاکی دراظهارات خود اذعان داشت که زمانی که همسرم  پس از خرید وارد منزل می شود سه مرد نقابدار در حیاط ساختمان با وارد کردن ضربه او را از ناحیه دست و پا مجروح می کنند سپس وی را بیهوش و در موتور خانه منزل محبوس کردند.

شاکی نیز در ادامه گفته که سارقان اموال خانه شامل مقادیری طلا وجواهرات، ساعت و لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال را سرقت بردند که به محض ورود من به منزل با تهدید سلاح کمری دست و پایم را بسته و در موتورخانه محبوس کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز اظهارداشت همچنین این سارقان یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز را نیز با غیرفعال کردن GPS به سرقت برده و متوار ی می شوند.

نادربیگی افزود: تیم ویژه ای از اداره مبارزه با جرائم سرقت تشکیل و با بررسی های ویژه پلیسی سه سارق در سه عملیات مختلف دستگیر و یک قبضه سلاح و هشت فشنگ جنگی از آنها کشف شد.

وی درادامه گفت: متهمان ابتدا منکر جرم خود شده اما با توجه به مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که هدف از جرم خود را سرقت خودرو تویوتا لندکروز ذکر کردند و بیان داشتند که این خودرو را به حاشیه کرج منتقل و بعد از سند نمره کردن آن به همراه اموال سرقت شده به فروش رساندند.

نادربیگی افزود: سارقان در ادامه به سرقت چند دستگاه خودروی «تویوتا لندکروز» و «بی ام و» " نیز اعتراف کردند.

وی درادامه سخنان خود گفت: تحقیقات نشان داد که یکی از اعضای اصلی این باند سال گذشته با همدستی پدر خود فردی را به قتل رسانده و جسد را مثله کرده بودند.

نادربیگی افزود: با بررسی های ویژه و وجود سرنخ دراین زمینه متهم مورد بازجویی قرارگرفت و درنهایت به قتل «ف- ب» اعتراف کرد.

متهم درنهایت به قتل این فرد با همدستی پدرش اعتراف کرد و گفت که با انگیزه مالی این قتل انجام شده و جسد مثله شده در بیابا نهای ماهدشت در عمق ۶ متری زمین مدفون و لایه های بتنی پوشانده که با حکم قضایی جسد مقتول که ۱۲ تکه شده بود به پزشکی قانونی منتقل شد.

متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قراردارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟