حجم ویدیو: 0.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

زن انگلیسی که در پرواز بمبئی هندوستان به لندن به صورت مهماندار هواپیما آب دهان پرتاب کرده بود تنها پس از دو هفته از آزادی از زندان دست به خودکشی زد. جسد «سیمون برنز» ۵۰ ساله در تاریخ ۱ ژوئن در پایین صخره‌ای بلند در سواحل ایسکس انگلیس پیدا شد.

سیمون دو هفته پیش از زندان برنزفیلد که یک زندان ویژه زنان است آزاد شده بود. سخنگوی پلیس ایسکس انگلیس تایید کرد که زنی که جنازه اش در سواحل ایسکس پیدا شده سیمون برنز بوده است.

سیمون در ماه آوریل به جرم مصرف مشروبات الکلی در داخل هواپیما، اهانت و پرتاب آب دهان به صورت یک مهماندار هواپیما به ۶ ماه زندان محکوم شده بود. او پس از این حادثه در لندن توسط پلیس این شهر دستگیر و روانه دادگاه شد.

ویدئویی که توسط یکی از مهمانداران و با تلفن همراه تهیه شده بود نشان می‌داد که او پس از درگیری لفظی با مهمانداران و چند نفر دیگر از پرسنل هواپیما اقدام به پرتاب آب دهان به صورت یکی از آن‌ها کرده بود.

این اتفاق در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۸ و در یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی هندوستان رخ داده بود. این زن پس از کشیدن سیگار در داخل توالت هواپیما با یکی از مهمانداران درگیر شده و به صورت او آب دهان پرتاب کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 486752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟