گزارش ها حاکی است سه خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی، شامل یک زن و دو مرد در راهروی هتلی در سنگاپور دست به اقدام غیر اخلاقی زده‌اند.

آنها که پس از یک پرواز ۱۴ ساعته از لندن در هتل کوالالامپور مستقر بودند، علاوه بر اقدامات غیر اخلاقی برای سایر مهمانان هتل نیز مزاحمت ایجاد کردند.

گزارش ها حاکی است که آنها در حال مستی دست به چنین اقداماتی زده‌اند.

پس از آنکه مدیران این شرکت هواپیمایی از ماجرا خبردار شدند، آنها را اخراج می کنند.

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در این باره گفت: ما در سراسر دنیا بالاترین استاندارد رفتاری را از همکاران خود انتظار داریم و درباره این حادثه تحقیق خواهیم کرد.

وی تصریح کرد که این شرکت هواپیمایی رفتارهای بی ادبانه را تحمل نخواهد کرد و هر اقدامی لازم باشد صورت می دهد.

به گزارش ایرنا، بریتیش ایرویز با بیش از ۳۹ هزار کارمند، شرکت هواپیمایی حامل پرچم انگلیس است، که در ۳۱ مارس سال ۱۹۷۴ میلادی راه‌اندازی شد. این شرکت در حال حاضر روزانه به ۱۸۳ مقصد در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد.

بریتیش ایرویز در ماه ژانویه ۲۰۱۱ میلادی با شرکت هواپیمایی اسپانیایی «آیبیریا» ادغام و در پی آن، «اینترنشنال ایرلاینز گروپ» تشکیل شد، که هم‌اکنون به‌عنوان سومین شرکت هلدینگ هواپیمایی جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت بریتیش ایرویز در شهر «هارموندوورتس» انگلیس قرار دارد و فرودگاه هیترو و گاتویک لندن، قطب‌های این شرکت هواپیمایی، به شمار می‌آیند.

بریتیش ایرویز در حال حاضر در ناوگان هوایی خود، دارای ۲۶۸ فروند هواپیمای جت مسافربری است و میانگین درآمد آن بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۴۴ میلیون پوند اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟