علی عسکری در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت17و 20 دقیقه عصر امروز 12 تیرماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو کامیونت آگاه شدیم.

وی محل این حادثه را بلوار قائم (شرف آباد) اعلام کرد و افزود: بلافاصله تیم اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام و آتش سوزی در کمترین زمان مهار شد و از پیشروی و طعمه حریق شدن دیگر بخش‌های کامیونت جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اظهار کرد: در فاصله چند دقیقه از این حادثه از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو پژو 405 در ساعت 17و55 دقیقه در خیابان امام جمعه نیز مطلع شدیم که با حضور به موقع آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

وی به حادثه سوم اشاره و از اطفاء حریق یک دستگاه خودرو پژو آر دی توسط آتش نشانان خبر داد و گفت: در ساعت 20 و 20 دقیقه شامگاه چهارشنبه نیز از این آتش سوزی اطلاع یافتیم.

عسکری محل این حادثه را خیابان الهیه در بلوار نصر عنوان کرد و افزود: در این حادثه که خودرو دچار آتش سوزی شدید شده بود بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حاضر و حریق به سرعت اطفاء و از انفجار احتمالی خودرو حلوگیری به عمل آمد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در فواصل زمانی مشخص از صحت و سلامت قطعات خودرو خصوصا قطعات مربوط به برق و سوخت‌رسان خودروهای خود اطمینان حاصل نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟