عصر دیروز خبر مرگ مشکوک جوان ۲۰ ساله افغانستانی از طریق مسئولان بیمارستان مصطفی خمینی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن مأموران کلانتری ۱۱۶ مولوی به بیمارستان اعزام شدند. با حضور مأموران در بیمارستان و بررسی اولیه مشخص شد متوفی در یک پاساژ در محله مولوی در کار حمل بار پارچه فعالیت داشته است.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ اقوام متوفی رفتند که شوهرخواهر متوفی به مأموران گفت: من، متوفی و برادر زن متوفی در یک پاساژ در محله مولوی، کار باربری طاقهای پارچه را انجام می‌دهیم، زمان حادثه در حال حمل بار برای هم کری‌خواندیم که چه کسی می‌تواند مقادیر بیشتری بار حمل کند.

وی افزود: متوفی، مقادیر زیادی از طاق پارچه را برداشت که ناگهان کتف وی در انجام این کار، از جا در رفت و ما با یک تاکسی او را به منزل یک شکسته‌بند تجربی در محله مولوی بردیم، حدود ۲۰ دقیقه آنجا بودیم که وی، حین کار شکسته‌بند از شدت درد زیاد بیهوش شد.

وی ادامه داد: پس از آن با اورژانس تماس گرفتیم که کادر درمانی اورژانس در محل حاضر شده و وی را به بیمارستان منتقل کردند اما برادر خانمم حین انتقال به بیمارستان دچار وخامت حال شد و در بیمارستان نیز عملیات احیاء بر روی وی صورت گرفت اما تمام این اقدامات مؤثر نبود و وی جان باخت، اکنون از این شکسته‌بند شکایت داریم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد: پرونده به نظر مقام قضایی رسید و به دلیل ارتباط با جرایم پزشکی، برای رسیدگی به دادسرای رسیدگی به جرایم پزشکی ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟