مرعشی معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل یک دستگاه خودرو متعلق به پلیس راه جنوب در محور شهر دراز ایرانشهر با تله انفجاری برخورد کرد که بر اثر این حادثه سه نفر از ماموران انتظامی مجروح شدند.

وی افزود: در این حادثه کور استوار دوم علی فریدی و ستواندوم راستین فر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی آنان مناسب اعلام شده است.

مرعشی ادامه داد: شناسایی عاملان این حادثه ادامه دارد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان اضافه کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه ایی مسئولیت این حمله تروریستی را نیز به عهده گرفت.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعت ۱۱ صبح امروز یکی از تیم‌های پاسگاه پلیس راه ایرانشهر – خاش که برای کنترل خودرو‌های عبوری در محور ایرانشهر – سرباز، (محدوده پاسگاه انتظامی شهر دراز) در تردد بوده که شی صوتی در نزدیکی محل عبور آنان منفجر می‌شود.

این گزارش حاکی است، طی این حادثه ۳ سرنشین گشت پلیس راه به صورت سطحی مجروح و به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهر ایرانشهر منتقل شدند.

شایان ذکر است در حال حاضر وضعیت عمومی مصدومان این حادثه رضایت بخش بوده و پیگیری جهت شناسایی عاملان این انفجار در دست اقدام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟