آخرین جزئیات از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اراک

به‌گزارش رکنا سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی در اراک اظهار داشت: چندی پیش یک پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک به پلیس آگاهی استان ارجاع شد، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان ، بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.

وی افزود: در روند تحقیقات پرونده مشخص شد که کارمند یکی از بانک‌های اراک با مراجعه به تعدادی از طلافروشی‌ها و افراد سرمایه‌دار شهر اراک، با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد طلافروشان با شیوه‌هایی متقلبانه و وعده سهام‌دار کردن آنها، مبالغ بالایی طلا با ارائه چک‌های مدت‌دار از آنها� خریداری کرده بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پس از مشخص شدن موضوع و در بررسی سوابق خدمتی او موارد دیگری از اختلاس و سوء استفاده مالی به دست آمد و مشخص شد که این فرد با اخذ مرخصی چندین ماهه از بانک، قصد فرار از کشور را دارد.

عزیزی بیان کرد: با توجه به اسناد به دست آمده در کلاهبرداری‌های متعدد این فرد در شهر اراک، با هماهنگی مرجع قضائی، متهم دستگیر شد وبرای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شد، تا کنون 6 نفر� که در حدود 35 میلیارد ریال از آنهاکلاهبرداری شده، شناسایی شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟