به گزارش رکنا، سعید بلانی زاده ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی که در اداره تعزیرات حکومتی برگزار شد با اشاره به رسیدگی به454 پرونده شکایات تخلف اظهار داشت: در سه ماه گذشته به 454 پرونده در این اداره رسیدگی شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: متخلفان به پرداخت بیش از 8میلیارد میلیاردریال جریمه محکوم شدند که تا کنون 30 درصد از این مبلغ بصورت نقدی پرداخت و مابقی را بصورت اقساط پرداخت می کنند.

بلانی زاده با اشاره به اینکه پنج پرونده ملی مهم نیز در زمینه کالا و ارز به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال رسیدگی و تشکیل پرونده شده است، افزود :قاچاق ماشین لباسشویی، کولرگازی، دخانیات و لوازم آرایشی و بهداشتی بالاترین میزان تخلفات در این پرونده‌ها بوده است .

بلانی زاده با بیان اینکه پرونده‌ها نسبت به سه ماه سال گذشته از رشد 10 درصدی برخوردار است، تصریح کرد: در سال جاری بازرسی از مطب های پزشکان نیز در برنامه تعزیرات حکومتی قرار گرفته است، و تا کنون از 50 مطب بازدید شده و در رابطه با نداشتن کارت خوان در مطب پزشکان و هر گونه نقض تعرفه های مصوب، برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت 35 تیم بازرسی در قالب 70 نفر از اماکن و واحدهای صنفی بازرسی کردند گفت: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و کم فروشی و لوازم خانگی قاچاق بیشترین تخلفات انجام شده در زمینه کالا و خدمات بوده است.

وی ازشهروندان کاشانی و آران وبیدگلی خواست درصورت مشاهده تخلف با شماره تلفن‌های 124، 135 تماس بگیرند و یا به صورت کتبی مراتب را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟