مخوف‌ترین نقطه دنیا را بشناسید+ عکس

یکی از سیاه‌ترین بخش‌های کارنامه کاری نازی‌ها را می‌توان ماجرای اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس دانست. افرادی که در این اردوگاه‌ها اسیر بودند از پایین‌ترین سطح رفاه، خورک و پوشاک برخوردار بودند و حتی نسبت به زنان و کودکان نیز هیچ نوع ترحمی وجود نداشت.

هنوز هم داستان‌های زیادی درباره آشویتس مطرح می‌شود و عده‌ای معتقدند تا کنون جایی به مخوفی آشویتس ساخته نشده است. با همه این‌ها جالب است بدانید در این منطقه که حتی به عنوان جهنم روی زمین از آن یاد می‌شود، منطقه‌ای وجود داشت که به عنوان "کانادا" شناخته می‌شد. این منطقه متعلق به زندانبان‌ها و افرادی بود که به عنوان روسای این اردوگاه شناخته می‌شدند.

شاید برایتان سوال باشد چرا نام این بخش از آشویتس "کانادا" بود. علت این موضوع را می‌توان معنای کانادا دانست. درواقع کانادا به معنای سرزمین فراوانی تعبیرمی شود. "کانادا" یک اسم عامیانه در اردوگاه کار اجباری آشویتس بود. این بخش از اردوگاه شامل یک مجموعه بزرگ و باز بود که حاوی تعدادی سایبان و مناطق سرپوشیده می‌شد و برای برای ذخیره لباس و اموال گرفته شده از زندانیانی که وارد آشویتس می‌شدند مورد استفاده قرار می‌گرفت. شاید دردناک‌ترین بخش ماجرا این بود که این کالا‌ها توسط زندانیان برای نازی‌ها مرتب شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟