زنان تهرانی توجه کنند ! / این مرد لاکچری را می شناسید ؟+ عکس بدون پوشش

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیز خانی" گفت: در اوایل خرداد ماه سال جاری پرونده ای از کلانتری 152 خانی آباد برای رسیدگی و دستگیری متهم اصلی پرونده با عنوان سرقت از مغازه طلا فروشی با همکاری یک خانم 35 ساله به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

وی با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی از زن جوان توسط کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه به کارآگاهان اظهار کرد که کمتر از یک ماه است با فردی به نام خسرو حدوداً 40 ساله آشنا شدم و از آنجایی که وضعیت مالی خوبی داشت و با ماشین مدال بالا تردد می کرد، پیشنهاد ازدواج وی را پذیرفتم ارتباطمان ادامه داشت تا اینکه یک روز به من، گفت: می خواهم برایت طلا بخرم؛ من هم موافقت کردم و به همراه یکدیگر به یکی از مغازه های طلافروش واقع در محدوده خانی آباد رفتیم. وی تعداد زیادی زنجیر، النگو، دستبند و سکه به فروشنده طلافروشی سفارش داد و فروشنده نیز طلاها را روی میز گذاشت و ما باهم مشغول انتخاب بودیم. در همین هنگام خسرو در حالی که تعدادی از طلاجات و سکه ها را در دستش جمع کرده بود، از فروشنده، خواست: سرویس طلایی که در ویترین بود را به وی نشان بدهد و به این بهانه از مغازه با طلاجات خارج و بلافاصله از محل به همراه طلاها گریخت. صاحب طلافروشی با پلیس تماس گرفت و مرا دستگیر کردند.

سرهنگ عزیر خانی با بیان اینکه طبق اظهارات متهم، پیش بینی می شد که متهم اصلی پرونده، مرتکب جرائم مشابه دیگری نیز به همین شیوه شده باشد، ابراز داشت: در بررسی های انجام شده، مشخص شد که چندین پرونده مشابه دیگری به همین شیوه در پایگاه های دیگر پلیس آگاهی وجود دارد که با تجمیع پرونده ها و اظهارات مشابه بانوان اغفال شده، تحقیقات پلیسی و دستگیری متهم اصلی پرونده، وارد گام بعدی شد.

وی در خصوص نحوه شناسایی متهم، عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل های وقوع سرقت، تصویری از متهم را به دست آوردند و مشخص شد که هویت اصلی سارق، رامین 42 ساله و دارای 11 فقره سابقه سرقت به همین شیوه و شگرد می باشد.

این مقام انتظامی افزود: در پایش های اطلاعاتی مخفیگاه رامین واقع در محدوده شرق تهران شناسایی شد و کارآگاهان موفق شدند متهم را در اواخر خردادماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه هشتم منتقل کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی و ده ها فقره سرقت دیگر به ارزش 400 میلیون تومان به همین شیوه اعتراف کرد، عنوان کرد: متهم در ادامه بازجوئی اذعان داشت: در اوایل سال 97 با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شدم و پس از آزادی مجدداً مرتکب سرقت با همین شیوه شدم. طلاجات را به مالخری واقع در بازار تهران می فروختم که پول حاصله را فقط صرف گردش و خوشگذارنی می کردم.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه تاکنون 7 تن از مالباختگانی که بدین شیوه از آنان سرقت شده شناسایی شده و متهم با صدرو قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد، اظهار کرد: با دستگیری متهم اصلی پرونده، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 16 تهران دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه ها را برای شناسایی سایر جرایم مشابه وی، صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود برای پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت واقع در میدان پاستور خیابان پاستور مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟