41 نفر در طرح عملیاتی پلیس محلات دستگیر شدند/این شهرستان پاکسازی شد

جعفر شمس‌بیرانوند  در اراک از اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان در پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز خبر داد و گفت:‌ در این عملیات 41 نفر به دلیل انجام جرایم مختلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در ارزیابی انجام شده از مطالبات شهروندان و تماس‌های اعلامی به مرکز 110 و سامانه 197 پلیس، طرح عملیاتی پلیس در پاک‌سازی نقاط آلوده با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 41 نفر از معتادان و خرده فروش مواد مخدر و نیز کشف 2 کیلو و 151 گرم انواع مواد مخدر از آنان در این طرح خاطرنشان کرد: از آن جا که مقابله با مواد مخدر به عنوان مهم‌ترین عامل فروپاشی خانواده و اجتماع، از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس برای مقابله با این بلای خانمانسوز است، پلیس همواره از تمام توان اجرایی خود به منظور مبارزه با این معضل جهانی بهره خواهد برد.

وی از رشد 20 درصدی کشف انواع مواد مخدر در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در شهرستان محلات خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تولید و گسترش مواد مخدر صنعتی جدید، مقابله و موثر پلیس از طریق کسب دانش، علم و آخرین اطلاعات روز، از ضروریات پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر در جهان امروزی است که این مهم با اجرای برنامه‌های آموزش همگانی برای خانواده‌ها نیز به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی و نیز قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در سطح این شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟