2 مرد لیدا کاوه لی را ربوده بودند / 9 روز بر دختر تهرانی چه گذشت؟! +جدیدترین جزییات

روز جمعه 31 خردادماه امسال بود که لیدا کاوه لی برای انجام کاری از خانه خارج شد اما به طرز مرموزی ناپدید شد،از همان شب با اعلام ناپدید شدن لیدا توسط خواهرش پای پلیس به این ماجرا باز شد اما تحقیقات راه به جایی نبرد.

هم زمان با آغاز تحقیقات پلیس در این خصوص ،عکس لیدا در فضای مجازی نیز منتشر شد و دست به دست بین کاربران چرخید.

همان روزها خواهر لیدا در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت: آن روز خواهرم برای چاپ عکس به سعادت آباد رفت اما به خاطر بسته بودن مغازه تصمیم گرفت به شهرک غرب برود.آخرین بار پیامکی برایم ارسال کرد و گفت شارژ گوشی ام درحال تمام شدن است اما تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم اما دیگر از او خبری نشد.

خواهر لیدا ادامه داد:وقتی عکس خواهرم را منتشر کردیم هر روز تعداد زیادی تماس داشتم ،تماس هایی که بیشتر برای ابراز هم دردی بود.

وقتی لیدا پیدا شد

9 روز گذشت و همه چشم انتظار بودند تا خبری از پیدا شدن لیدا بشنوند.اتفاقی که سرانجام در هشتمین روز از خرداده ماه امسال اتفاق افتاد و لیدا در حالی که وضعیت جسمی و روحی نامناسبی داشت توسط مردم در پارک مرزداران پیدا شد .

حالا لیدا دریکی از بیمارستان های تهران بستری شده اما اینکه ماجرای ناپدید شدنش چه بوده و در این چند روز چه اتفاق هایی را پشت سر گذاشته است همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

شینده ها حاکی از آن است که لیدا روز ناپدید شدنش سوار بر خودروی شخصی که 2 مرد سوار بر آن بودند شده و چون شارژ گوشی موبایلش تمام شده بوده نتوانسته تاکسی اینترنتی بگیرد و بخاطر نبود تاکسی های خطی  در ظهر جمعه به ناچار سوار بر خودروی شخصی شده است و بعد از یک هفته او را که از نظر جسمانی نامطلوب بوده در یک پارک در منطقه مرزداران رها کرده اند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره آخرین وضعیت پرونده لیدا کاوه لی اظهار داشت:خوشبختانه وضعیت جسمی دخترجوان خوب است اما اینکه فرضیه آدم ربایی در میان بوده یا خیر مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟