صحنه وحشتناکی که پلیس مشهد از یک زن در زیر پتو دید + عکس 16+ یک زن و مرد

به گزارش رکنا ، اوایل صبح روز گذشته، ماموران انتظامی با قاضی ویژه قتل عمد مشهد تماس گرفتند و از وجود جسد مردی میان سال در یک مجتمع مسکونی خبر دادند. با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله قاضی کاظم میرزایی عازم بولوار وحدت شد تا از نزدیک ماجرای کشف جسد را مورد بررسی های تخصصی و قضایی قرار دهد.

به دستور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در کنار پزشک قانونی، در حالی به محل حادثه رسیدند که قبل از حضور آن ها و در پی دستورات تلفنی مقام قضایی برای بررسی محل دقیق سقوط احتمالی مرد 54 ساله، نیروهای انتظامی با «حادثه رمزآلودی» روبه رو شده بودند!

ماجرای این «مرگ رمزآلود» از آن جا شکل معمای جنایی پیچیده به خود گرفت که قاضی میرزایی براساس تجربیات پرونده‌های جنایی، دستورات تلفنی ویژه ای را به نیروهای انتظامی مستقر در محل کشف جسد داد و ماموران بلافاصله با دریافت این دستورات وارد طبقه هفتم مجتمع مسکونی شدند، جایی که بنا به اظهارات اهالی مجتمع، مرد 54 ساله از آن جا سقوط کرده بود!

وقتی نیروهای انتظامی به واحد مسکونی مذکور رسیدند، صدای ناله های ضعیفی را شنیدند که از داخل منزل به گوش می رسید اما در این واحد مسکونی از داخل قفل بود به همین خاطر آتش نشانان نیز وارد عمل شدند و در کنار ضابطان قضایی با شکستن در منزل، وارد پذیرایی شدند که صحنه هولناکی مقابل آن ها قرار گرفت.

زنی حدود 50 ساله که ضربات متعدد چاقو بر پیکر خون آلودش نمایان بود، با رنگ و رویی پریده روی زمین افتاده بود! نیروهای انتظامی با مشاهده این صحنه وحشتناک بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و بدین ترتیب پیکر بی رمق این زن به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت و با تلاش کادر درمانی از مرگ حتمی نجات یافت. در این وضعیت بود که قاضی میرزایی و دیگر عوامل بررسی صحنه جرم وارد محل وقوع حادثه شدند و تحقیقات گسترده تر درباره چگونگی ماجرای «مرگ رمزآلود» ادامه یافت. تلفن همراه متعلق به زن 50 ساله که کنار جسد شوهرش قرار داشت، معمای این پرونده جنایی را پیچیده تر کرد. دقایقی بعد با دستور قضایی، پیکر بی جان مرد 54 ساله در حالی برای انجام معاینات دقیق و تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که زن میان‌سال در بیمارستان قادر به صحبت کردن بود! به همین دلیل قاضی کاظم میرزایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی، عازم بیمارستان شهید کامیاب مشهد شد تا از نزدیک به اظهارات زن 50 ساله توجه کند.

این زن درباره چگونگی ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد گفت: ما اهل شهرستان هستیم و واحد مسکونی (محل حادثه) را خریدیم تا زمانی که به مشهد سفر می کنیم دچار مشکل نشویم. اکنون نیز برای پیگیری امور درمانی بیماری اعصاب و روان همسرم به مشهد آمدیم. بعد از نماز صبح بود که ناگهان همسرم به سمت من حمله ور شد و مرا با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد. در این لحظه گوشی تلفنم را برداشتم تا با اورژانس تماس بگیرم ولی همسرم گوشی را از من گرفت و خودش را از ساختمان بیرون انداخت. من هم به خاطر این که رمقی نداشتم همان جا روی زمین افتادم تا این که نیروهای پلیس وارد منزلم شدند و مرا نجات دادند!

تحقیقات بیشتر درباره این ماجرای وحشتناک همچنان با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی و توسط کارآگاهان آگاهی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 485457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟