حجم ویدیو: 3.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه و غیرانسانی یک پرستار را با یک مرد سالخورده استرالیایی به تصویر می‌کشد. پس از آنکه «نولین هائوسلر»، به رفتار‌های پدر سالخورده خود مشکوک شد اقدام به نصب دوربین مدار بسته در اتاق او کرد. آنچه که توسط دوربین ضبط شد موجب شوک و حیرت این زن جوان شد.

در این ویدئو که مربوط به ۲۰۱۶ است، اما اکنون منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که پدر ناتوان نولین روی تخت دراز کشیده است این پرستار که هویتش «لوکاس» اعلام شده یک قاشق را به داخل دهان او فرومی‌کند. در این ویدئو این پرستار در حالی که دائماً به اطراف نگاه می‌کند، دست‌های این پیرمرد را گرفته است و یک پارچه را مقابل دهان و بینی او می‌گیرد تا تنفس را برای وی دشوار کند.

نولین این ویدئو را به پلیس تحویل داد تا این پرستار شرور را مورد تعقیب قانونی قرار دهد. این در حالی بود که شرکتی که این پرستار را به استخدام درآورده بود هرگونه سوءرفتار پرسنل خود را رد کرد. در ژوئن سال ۲۰۱۶ لوکاس به اتهام ارتکاب دو جرم در دادگاهی در استرالیا مورد محاکمه قرار گرفت. او مجبور به استعفا از محل کار خود شد و سه هفته بعد برای گذراندن محکومیت ۱۰ ماهه‌اش راهی زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟