یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: مدتی است کارکنان دانشگاه شهرستان بناب به دلیل ضعف مدیریت و ساختار اداری این دانشگاه با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و با شرایط کاری دشواری در این مرکز فعالیت می‌کنند.

این منبع آگاه ادامه داد: چند روز پیش نیز ۱۲ نفر از کارمندان قراردادی این دانشگاه با وجود اوضاع سخت اقتصادی به دلایل واهی از کار اخراج شدند که تقریبا همه این افراد متاهل و دارای چندین فرزند هستند.

وی افزود: متاسفانه رفتار مسئولان دانشگاه با کارکنان نیز در شان یک مرکز علمی و دانشگاهی نیست و این شرایط تمامی کارکنان دانشگاه را تحت فشار روحی قرار داده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: در خصوص این مشکلات نیز چند روز پیش تعدادی از کارکنان دانشگاه مقابل وزارت علوم تحصن کردند که متاسفانه هیچ توجهی به خواسته آنها نشد.

وی گفت: بر اثر همین فشارهای روحی و روانی به تازگی یکی از کارمندان مقابل دانشگاه دولتی بناب اقدام به خودکشی کرد که با حضور به موقع کارکنان دانشگاه این قائله ختم به خیر شد.

این فرد مطلع در پایان گفت: امیدوارم مسئولان و دست اندرکاران وزارت علوم صدای ما را بشنوند و به وضعیت کارکنان زحمتکش دانشگاه بناب که در شرایط روحی سختی قرار دارند رسیدگی کنند و اجازه ندهند این روند فرسایشی آنها را سرخورده و ناامید کند.

منبع : ایلنا 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟