کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه چندی قبل از کشف جنازه زنی میان‌سال در خانه‌اش مطلع شدند و وقتی به محل حادثه رفتند، جسد این زن 54 ساله را درحالی‌که آثار کبودی دور گردنش مشهود بود یافتند و فهمیدند این زن خفه شده است. آنها با توجه به پوشش مقتول که لباس های خانگی و خصوصی به تن داشت  حدس زدند قاتل فردی آشناست. از سویی نبود آثار تخریب روی در ورودی خانه بر این فرضیه مهر تأیید زد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود پی بردند این زن با پسرش زندگی می‌کرده، اما پسر جوان در محل حادثه حضور نداشته و غیبت او مشکوک به ‌نظر می‌رسید. تجسس درباره زندگی خصوصی مقتول فاش کرد او از مدت‌ها قبل با پسرش اختلاف داشته و این دو بارها با هم درگیر شده بودند. وقتی قطعات این پازل کنار هم چیده شد، مأموران به این نتیجه رسیدند که زن میان‌سال توسط پسرش کشته شده است.

به‌این‌ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم فراری آغاز شد و این جوان 39 ساله سرانجام به دام افتاد. متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به قتل مادرش گفت: من مدت‌ها قبل به شیشه معتاد شدم. اوایل وابستگی‌ام به مواد زیاد نبود، اما بعد از مدتی کار به جایی رسید که اگر شیشه نمی‌کشیدم نمی‌توانستم زندگی کنم. به‌تدریج مادرم متوجه موضوع شد. اوایل اعتیادم را انکار می‌کردم، اما سرانجام دستم رو شد. از آن به‌بعد همیشه با مادرم درگیری داشتم و اختلافات ما به‌شدت بالا گرفته بود.

متهم ادامه داد: روز حادثه بار دیگر مادرم به‌خاطر اعتیادم با من دعوا کرد. من که شیشه کشیده بودم و حالت طبیعی نداشتم، نتوانستم خودم را کنترل کنم و به ‌سمت او حمله کردم و یک شال را دور گردنش انداختم. شال را آن‌قدر کشیدم تا مادرم بی‌حال شد و روی زمین افتاد. وقتی فهمیدم او مرده است خیلی ترسیدم. نمی‌دانستم چه‌کار باید بکنم. تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که سریع از خانه فرار کنم. بعد از آن مدتی آواره بودم تا اینکه دستگیر شدم. من از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم. در زمان قتل واقعا حال خوبی نداشتم وگرنه هرگز مرتکب چنین عملی نمی‌شدم.

بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او برای روشن‌شدن تمام زوایای پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟